Ga naar inhoud

Facebook-functie onvindbaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In de linkerkolom staat bij mij géén afdeling \'evenementen\'. Misschien stond die er eerder wel, en komt-ie nog terug, facebook is behoorlijk wankel deze week.\n\nAls ik bovenaan op \'Meer\' klik, krijg ik wel o.a. de optie \'evenementen\', maar daar staan enkel de zaken waarvoor ik me aanwezig gemeld heb. Aub niet schrijven nu dat ik me dan maar aanwezig of misschien aanwezig moet melden voor alles wat voorbij komt, enkel om alles in die lijst te krijgen ::))\n\nWat ik me herinner, en wat ik wil terugvinden, is een lijst van alle uitnodigingen, tout court.
Link naar reactie
Ik heb het teruggevonden! Heel simpel. Inderdaad, links op \'evenementen\' klikken - maar dat staat daar enkel als je op de startpagina staat, niet op de - hoe heet dat - andere versie.\n\nOverigens wel nuttig dat ik onder instellingen eens onder Blokkeren ging kijken, want daar stonden om de 1 of andere onverklaarbare reden een hoop afzenders van uitnodigen onterecht geblokkeerd. Dus alsnog dank voor de reactie.\n\nFijn weekend u allen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...