Ga naar inhoud

Waar verschiet e-mailadres van kleur?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je een willekeurig e-mailadres typt in [B]Word[/B] wordt hij onderlijnd en automatisch BLAUW.\r\nAls je er daarna zelf op klikt wordt het e-mailadres ineens PAARS.\r\nWaarom is dat???\r\n\r\nDe kleur PAARS kan je vaak niet weer in BLAUW veranderen dan.\r\nMijn vraag aan jullie: hoe kan ik dit voorkomen, dus dat de kleur BLAUW blijft?\r\n\r\nIk heb op mijn desktop pc nog Windows XP met Word 2003 maar op mijn Acer-laptop Windows7 met Word 2010.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp !!
Link naar reactie
Het zijn hyperlinks, en dat wordt met blauw aangegeven. Zodra je er op klikt worden deze paars om aan te geven dat ze gebruikt zijn, zo kan je zien welke je al geklikt (gedaan, gezocht) hebt.\n\nHier een uitleg hoe de kleur van hyperlinks te veranderen, maar ik heb zelf geen Word, kan daarom ook niets checken, b.v. of het ook mogelijk is om het paars (of uberhaupt een [I]geklikte link[/I]) te veranderen:\n\n[url]http://www.ehow.com/how_6141230_change-color-hyperlink-word-2007.html[/url]\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden inzake e-mailadres hyperlink opmaak wijzigen.\n\n[B]Met wat hulp is het eigenlijk best simpel in Word XP:[/B]\n> Als je in Word het e-mailadres aanklikt verandert blauwe kleur ervan dus in paars. Wil je de blauwe kleur terug, dan even document sluiten en daarna weer openen en \'blauw\' is terug. \n\n[B]Wil je meer opmaak van je e-mail (of internet)adres hyperlink wijzigen dan:[/B]\n• In Word eerst de cursor via de pijltjestoets ergens in het e-mailadres zetten, zodat deze niet in een \'handje\' verandert en geactiveerd wordt.\n• Ga in Word naar [B]Opmaak[/B] > [B]Opmaak weergeven...[/B]\n• Rechts op je scherm zie je nu verticale kolom met talloze opties, bovenaan daar onder kopje \'lettertype\' in blauwe letter [B]\'Tekenopmaakprofiel: hyperlink\'[/B].\n• Klik daar op \'Tekenopmaakprofiel\' en dialoogscherm \'Opmaakprofiel\' verschijnt.\n• Klik daar op toets [B]Wijzigen...[/B] en kies daarna bij \'Opmaak\' gewenste opmaak.\n• Klik op OK.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...