Ga naar inhoud

Invoegen in outlook express 2007 lukt niet.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met Outlook Express 2007.\r\nNormaal kon ik altijd foto,s of illustraties invoegen in Outlook 2007 maar dat lukt mijn niet meer. De icoontjes van die invoegtoepassingen zijn wel zichtbaar maar kunnen niet geactiveerd worden. Ik heb alle instellingen na gelopen en verbeteringen aangebracht maar zonder resultaat. Weet iemand een oplossing ?\r\nIn Wordt zijn de zelfde invoegtoepassingen wel te gebruiken.
Link naar reactie
In je eerste regel staat Outlook Express 2007 maar het is inderdaad Outlook 2007 zoals je in de tweede regel schreef.\nBen even op internet gaan rondneuzen en kwam deze instelling tegen, misschien heb je die al geprobeerd, maar dat kan ik van hieruit niet zien natuurlijk.:)\n\n Klik op Vertrouwenscentrum in het menu Extra en klik vervolgens op Invoegtoepassingen.\n Zoek in het vak Invoegtoepassingen de invoegtoepassing die u wilt in- of uitschakelen en onthoud het type invoegtoepassing dat in de kolom Type staat.\n Selecteer het type invoegtoepassing het het vak Beheren en klik op Ga.\n Schakel het selectievakje in of uit voor de invoegtoepassing die u wilt in- of uitschakelen en klik op OK.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...