Ga naar inhoud

Wpa2 code


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Foobar\r\nIk heb windows 7 64bits\r\nBedoel je met wifi-icoontje recht onder in internet toegang.\r\nAls dit op deze manier niet lukt, wat mij verder makkelijk lijkt,vond ik iets op internet wat een keer in een computer idee heeft gestaan,\r\nAlleen niet wanneer maar misschien zegt het iemand iets of dit werkt.\r\n\r\nWirelessKeyView\r\n Om draadloze netwerken te beveiligen tegen ongewenste gebruikers en meekijkers gebruiken we een sleutel. Dat is een lang getal dat gebruikt wordt om draadloos verzonden data te versleutelen. Op oude apparatuur is dat de WEP-sleutel (Wired Equivalent Privacy) dat achteraf toch niet zo heel erg privé bleek en nieuwere apparatuur gebruikt WPA (Wi-Fi Protected Access). Maar wat nu als u zelf zo’n sleutel kwijt bent? Dan bent u de spreekwoordelijke Sjaak! Gelukkig is er een programma dat draadloze netwerksleutels die Windows opslaat kan uitlezen. Het heet WirelessKeyView. De 64-bits versie vind je hier.\r\nMeteen downloaden \r\n Tags:
Link naar reactie
Google....... tik \" WirelessKeyView \" en: [url]http://download.cnet.com/WirelessKeyView/3000-2092_4-10614187.html[/url]\n\nLet wel even op dat je goed leest bij het downloaden. Die site wil nog weleens ongewenst spul mee geven. \n\nMaar verder heb je daar niet veel aan, want daarmee lees je niet de key van de router uit, maar wat je de laatste keer hebt ingevuld op je laptop.\nIk stel voor de handleiding van de router even goed door te lezen: [url]http://support.linksys.com/nl-eu/support/routers/WRT54G[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
Wat zou het nut van een wachtwoord zijn als je dat eenvoudig op kan vragen? Het hele idee is immers dat je mensen, die dat wachtwoord niet kennen, geen toegang wilt geven tot je systeem, en dat werkt duidelijk prima.\n\nStandaard staan die dingen echter vrij simpel ingesteld, meestal als gebruikersnaam \"ADMIN\" en als wachtwoord \"PASSWORD\", dus variaties daarop zou je kunnen proberen, maar buiten een complete reset is dat ook je enige optie - gewoon proberen.
Link naar reactie
Deze komt uit het manuel:\n\n[QUOTE]To access the Web-based Utility, launch Internet Explorer or Netscape Navigator, and enter the Router’s default IP address, 192.168.1.1 , in the Address field. Then press\nEnter.\nA password request page, shown in Figure 6-1 will appear. (Non-Windows XP users will see a similar screen.)\nLeave the User Name field blank. The first time you open the Web-based Utility, use the default password \"admin\"\n.\n(You can set a new password from the Administration tab’s Management screen.) hen click the OK button. [/QUOTE]\n\nLet op dat je pc met utp kabel verbonden moet zijn met de router.\n\nNiek
Link naar reactie
welk ip adres heeft de router\r\n\r\nvoor de mijne gebruik ik de 192.168.2.??? serie\r\n\r\nook de 192.168.254.??? serie wordt vaak gebruikt\r\n\r\ndus kwakkeloos 192.168.1.1 aannemen als zijnde ip adres van de router zal ik maar niet doen\r\n\r\nhet is wel de beste manier om in de router instellingen te komen om na het uitzoeken van het ip adres het via de kabel te doen
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;645669]\r\n\r\ndus kwakkeloos 192.168.1.1 aannemen als zijnde ip adres van de router zal ik maar niet doen\r\n\r\nhet is wel de beste manier om in de router instellingen te komen om na het uitzoeken van het ip adres het via de kabel te doen[/QUOTE]\r\n\r\nDe handleiding zal toch wel het goede IP geven in principe? \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hallo allemaal,\r\nEerst wil ik ieder één bedanken voor jullie reactie.\r\nIk heb eerst WirelessKeyView geprobeerd, maar wat Niekie al aan gaf klopt ik had nog niet de juiste code.\r\nIk heb nu de router maar gereset en alles opnieuw in gesteld wat ik met mijn weinige pc kennis toch gelukkig is gelukt en alles werkt wat ik graag wou...\r\n\r\nGr. corb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...