Ga naar inhoud

agenda


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik voor mijn mail Windows Life Mail en noteer alle afspraken in de agenda. Eerder kwamen de waarschuwingen hiervoor altijd weer in mijn mailadres bij Windows Life mail, maar dat veranderde en kwamen ze terecht in mijn hotmailadres waar ik bijna nooit in kijk. Ik mis dat de aankondigingen van de afspraken. Hoe kan ik dit herstellen.
Link naar reactie
[QUOTE=turner;645622]ik heb nog een Hotmail adres: [/QUOTE]\r\n\r\nDan heb je een flink aantal berichten van Microsoft gemist. \r\nEn inderdaad dan kan je ze ook nog online checken, voor als je met vakantie bent. \r\nEchter: Wat van @HotMail nu weggooit in WLM wordt ook gewist bij Microsoft. \r\nMaar mogelijk werkt de agenda nu wel goed. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Bert P;645770]Kun je hier wat mee?\r\n[url]https://account.live.com/names%2fManage?noteid=Note_AssociatedIdAddedWL¬elevel=1&alias=bertus-pen%40live.nl[/url]\r\n....Bert P[/QUOTE]\r\n\r\nMet die link moet ik inloggen bij MS en voeg ik tegelijk een alias toe aan m\'n @outlook account. Dat alias begint met Bertus ? \r\nWat ben je aan het doen Bert P. : - ) \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Kan kloppen Aladin. Ik hoor dat van meer mensen. Zelf ben ik een soort partner van MS en kreeg al heel vroeg het verzoek om m\'n @hotmail adres te wijzigen in @outlook. Heb daarna een account aangemaakt met hetzelfde voor de @ en dat kon. MS stuurt alle mails die naar het oude account gaan naadloos door naar het nieuwe. \nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...