Ga naar inhoud

Invoeg text gaat verder aan de achterkant.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik in IE 10 tekst in voer in Startpagina.nl, werkt het goed.\nMaar heb ik een woord vergeten, dus zet het er tussen: eerst de cursor op de juiste plek zetten.\nTik het woord, dan gaat het fout.\nDe eerste letter komt op de juiste plek, maar de volgende komen áchter de regel.\nDat is knap lastig, want voor elke letter moet je eest de cursor weer op de juiste plek zetten, anders staat ie weer achteraan.\n\nLigt dit nu aan een instelling?\n\nOp Kieskeurig heb ik problemen met zoeken/vergelijken, dan blijft het programma maar zoeken en kom je niet verder.\nDit is zo de laatste dagen.\nBij info geven ze het advies om terug te gaan naar IE9\nNog niet gedaan, maar dacht dat dit iets met elkaar te maken kan hebben.
Link naar reactie
Ik heb geen directe oplossing, maar om het vele verplaatsen van de cursor te voorkomen, zou je eerst het woord dat je wil invoegen, even achteraan volledig intypen, dan dat woord selecteren> klik met rechts op het geselecteerde woord> kies knippen>\nzet de cursor op de gewenste plaats> kies plakken.\nZoals ik al zei; geen oplossing maar wel sneller imho.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;645357]Ik heb geen directe oplossing, maar om het vele verplaatsen van de cursor te voorkomen, zou je eerst het woord dat je wil invoegen, even achteraan volledig intypen, dan dat woord selecteren> klik met rechts op het geselecteerde woord> kies knippen>\nzet de cursor op de gewenste plaats> kies plakken.\nZoals ik al zei; geen oplossing maar wel sneller imho.[/QUOTE]\nIs uiteraard een oplossing, maar je weet hoe het gaat, uit gewoonte doe je het éven op de oude manier.\nAangezien ik op toetsenbord kijk, zie je het altijd te laat.:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;645403]Weer de link \'[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\' starten om te zien of het dan wel goed gaat ?[/QUOTE]\nAlles bij invoegtoepassingen uitgeschakeld.\nAlles wat daar ingeschakeld stond, maar het maakt geen fluit uit.\nWij hebben het dus over het invullen in de zoekbalk.\nIn de adresbalk voor internet bovenin, daar gaat het zonder probleem, kun je zo wat tussen typen, blijft op die plek en gaat niet naar het eind.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;645443]Heb je IE na het uitschakelen van alles opnieuw opgestart ?[/QUOTE]\nHele computer opgestart.\nBlijft het zelfde.\n\nProbeer nu IE 10 te verwijderen, om er opnieuw op te zetten, maar dat lukt niet.\nAls ik de updates verwijder, computer afsluit, gaat ie blijkbaar weer de updates ophalen dus staan ze er weer bij.\nZie IE niet alleen staan!!!!
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;645447]Wacht even, ik heb net zelf geprobeerd, eerst met Firefox geen probleem, toen met IE8, en bij mij gebeurt hetzelfde[B];[/B] als je snel typt lukt het, maar als je een kwart seconde pauzeert vliegt de cursor naar de laatste positie.[/QUOTE]\n\nHee, ook raar.\nTelepathie vanaf mijn computer?:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;645457]Heb een Back-up terug gezet uit dec., zit overigens ook IE10 in.\r\nDoet het zelfde.\r\n\r\nJa, als het aan Microsoft ligt houd het op, dan moet iedereen het hebben.\r\nVreemd dat anderen dat niet merken, of zou iedereen \"voutloos\" schrijven?\r\nOf uiteraard een andere Browser gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nvoutloos wat denk je van spelling controle.\r\n..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...