Ga naar inhoud

internetsnelheid


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop van Sony aangeschaft met Windows 8 er op en met MxAfee als beveilingssoftware.\r\nNa installatie heb ik een speedtest gedaan en kreeg een downloadspeed van ongeveer 1000 kbs zowel met Wifi\r\nals met een vaste verbinding met het modem wat ik met mijn oude laptop ook heb.\r\nNa een update van 53 windows updates is de laptop gestopt en opnieuw opgestart. Ik heb alleen Chrome op de laptop gezet.\r\nOp enig moment krijg ik van McAfee de boodschap dat ik de laptop opnieuw moet opstarten.\r\n\r\nOpeens merk ik dat het downloaden van een bestand enorm lang duurt.\r\nIk draai opnieuw de speedtest en ik krijg een downloadspeed van ongeveer 130 kbs.\r\nEen test op mijn oude laptop geeft gewoon ongeveer 1000 kbs.\r\nOf er een verband is met McAfee weet ik niet.\r\nDe laptop terugzetten naar een herstelpunt geeft geen soelaas. \r\nHet enigste wat help is de laptop terugzetten naar de fabrieksinstelling en opnieuw beginnen.\r\nHeeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...