Ga naar inhoud

opstartfout printer HP officejet 7410


Aanbevolen berichten

Raar maar waar ,\r\n\r\nIk heb een printer van HP de 7410 officejet all in one.\r\n\r\nToen ik deze aanzette kreeg ik alleen een HP logo in mijn display maar aanzetten kon ik hem niet meer.\r\n\r\nNa enkele dagen zoeken en spitten op het internet heb ik de oplossing gevonden . ( helaas ook achteraf al geruime tijd bekend bij HP zelf , maar vinden het niet de moeite om dit te vermelden).\r\n\r\nvergeet niet eerst de voeding te verwijderen uit de printer !!\r\n\r\nAan de achterkant kunt U gemakkelijk de fototray verwijderen.\r\nDaarnaast aan beide kanten zitten 2 schroefjes , verwijder deze.\r\n\r\nNu kunt U de achterplaat verwijderen.\r\n\r\nAan de linkerkant ziet U een printje zitten met diverse flatcabels , en 3 normale stekkertjes , ( deze zijn wit) \r\nbovenaan zijn er 2 achterelkaar geplaatst.\r\nHaal de achterste connector los.\r\n\r\nDeze heeft 5 draden groen/wit/rood en 2 maal zwart , en het betreft een rond zwart kabeltje.\r\n\r\nzet nu de voeding weer in de printer , en hij zal na enkele ogenblikken normaal opstarten.\r\n\r\nWaar is dat kabeltje dan van zal U zich afvragen.\r\n\r\nHet kabeltje is van de draadloze verbinding van Uw printer , dus dat is dan een funtie die niet meer werkt.\r\nVia netwerk of USB blijft hij normaal werken.\r\n\r\nHoop dat iemand wat heeft aan deze info , ikzelf was er heel blij mee , want de printer zelf bevalt mij zeer goed , en scheelde mij een hoop geld om een nieuwe aan te schaffen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...