Ga naar inhoud

opstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Plotseling en geheel onverwacht deed de PC raar: Toen ik hem \'s morgens opstartte gebeurde het volgende: na het welkom van windows vista komt normaal het bureaublad. Nu niet... Er kwam een melding: \"bureaublad voorbereiden\", wat heel lang duurde. Vervolgens meldingen\"persoonlijke instellingen malen voor\": media player, desktop update, google chrome, enz. Dan kwam er een (nieuw) bureaublad met daarop een paar van mijn oude snelkoppelingen, en de gekleurde achtergrond van windows vista. Rechtsonderin kwam ook de melding\"uw gebruikersprofiel is niet juist geladen, dit is een tijdelijk profiel; bij het verlaten vervallen alle gegeven, enz\". \nAls ik dus een snelkoppeling maak (dat lukt wel...) is die er niet meer na opnieuw opstarten , waarbij die hele procedure weer opnieuw gaat.\nEen tijdje daarna kwam er een introductiecentrum van windows. \nDe programma\'s zijn er nog wel. Ik kan via \"mijn computer\" die programma\'s en overige data benaderen. Het meeste werkt dan redelijk goed.\nIk heb enige herstelpunten geprobeerd, maar dan komt er de melding dat herstel niet mogelijk is vanwege een fout.\nIk had recent ook een back-up gemaakt, maar die kreeg ik ook niet meer terug.\nHeeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...