Ga naar inhoud

Uitvoeren W. XP-Home wissen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;643331]Kan je dat nader uitleggen \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nhall Niekie,\r\nDaar i sniet veel aan uit te leggen,\r\nNa op start geklikt te hebben,vul je in het tabl. \"uitvoeren\" het gewenste internet-adres in.\r\nDat dan na aanklikken verschijnt.\r\nEn dan in tegenstelling tot voorheen, blijft bestaan.\r\nAldus is mijn vraag, hoe ik die kan verwijderen.\r\nVoorheen gebeurde dit bij het uitschakelen der computer automatisch.\r\nHopenlijk kan dit weer worden ingesteld.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;643333]Vreemde manier van internetten .\r\n\r\nDat doe je toch via een browser , en bij InternetOpties kun je eigenlijk alles instellen wat je wil blijven zien.\r\n\r\n\r\n.....[ATTACH]17681[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nHallo Desperado en alle andere die zich hebben doen gelden, hartstikke bedankt voor de oplossing en handige tips..\r\nDoor het Interet \"opties tableau\" heriiner ik me ineens, desbetreffende vraag geruime tijd geleden ook al eens te hebben gesteld. Ik ben al 78 jaar en dan vergeet je nog al eens wat.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=weetgraag;643330]Hallo forumleden,\r\nOmdat mijn buurman af en toe even van mijn computer gebruik maakt, wil ik - om prive redenen - de op Uitvoeren gezette internet adressen wissen. \r\nOmdat ik vergeten ben hoe dat moet, zouj ik dit graag vernemen,\r\nGroetjes Weetgraag.[/QUOTE]\r\n\r\nLaat je buurman zijn eigen computer aanschaffen.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...