Ga naar inhoud

Het installeren van Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk wil op mijn PC Windows 7 Professional installeren. Wat zijn de beste hoeveelheid RAM en een Windows-versie die mijn PC moet hebben om snel te zijn?\r\n\r\nMijn motherboard kan maximum 4 GB RAM hebben. Nu is er 1 GB. Volgens mij is het genoeg voor 32-bits Windows 7 Professional. Maar ik wil een snelle PC. \r\n\r\nZal mijn PC met 4 GB RAM en 64-bits Windows 7 het snelst zijn?\r\n\r\nDank u!
Link naar reactie
Wat voor PC heb je en wat staat er nu op als besturingsyteem?\n\nOverigens word een PC niet sneller door het veranderen van besturingssysteem.\n\nAls je Maximaal 4 Gb geheugen kunt plaatsen dan heb je waarschijnlijk een Windows XP en dus 32 bit versie.\n\nJe kunt ook nu je PC wel versnellen door er een SSD in te plaatsen in plaats van de Harde schijf die er nu in zit en 4 Gb inplaats an die 1Gb.\n\nIk zou het dan houden bij Windows XP, maar wil je persé een ander bsturingssysteem neem dan Windows 8 32 bit maar dan wel met de hier bovenstaande hardware update.
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;643245]Moederbord, lees chipset, de geheugenbus in die chipset of in de CPU bepalen de snelheid en swappen door een te lage hoeveelheid ram zal dat nadelig beinvloeden.\r\n\r\nGeef eens op welk moederbord en processor er nu in zit.[/QUOTE]\r\n\r\nHet moederbord is P5KPL-AM EPU\r\nDe processor is Pentium(R),Dual-Core CPU E5300 @ 2.60\r\n\r\nDank!
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;643246]Wat voor PC heb je en wat staat er nu op als besturingsyteem?\r\n\r\nOverigens word een PC niet sneller door het veranderen van besturingssysteem.\r\n\r\nAls je Maximaal 4 Gb geheugen kunt plaatsen dan heb je waarschijnlijk een Windows XP en dus 32 bit versie.\r\n\r\nJe kunt ook nu je PC wel versnellen door er een SSD in te plaatsen in plaats van de Harde schijf die er nu in zit en 4 Gb inplaats an die 1Gb.\r\n\r\nIk zou het dan houden bij Windows XP, maar wil je persé een ander bsturingssysteem neem dan Windows 8 32 bit maar dan wel met de hier bovenstaande hardware update.[/QUOTE]\r\n\r\nVanaf 2014 zal Microsoft geen updates meer maken voor Windows XP....Windows XP, P5KPL-AM EPU motherboead, Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 @ 2.6 processor.\r\n\r\nWindows 8 heb ik helaas niet. Windows 7 wel
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;643246]Wat voor PC heb je en wat staat er nu op als besturingsyteem?\r\n\r\nOverigens word een PC niet sneller door het veranderen van besturingssysteem.\r\n\r\nAls je Maximaal 4 Gb geheugen kunt plaatsen dan heb je waarschijnlijk een Windows XP en dus 32 bit versie.\r\n\r\nJe kunt ook nu je PC wel versnellen door er een SSD in te plaatsen in plaats van de Harde schijf die er nu in zit en 4 Gb inplaats an die 1Gb.\r\n\r\nIk zou het dan houden bij Windows XP, maar wil je persé een ander bsturingssysteem neem dan Windows 8 32 bit maar dan wel met de hier bovenstaande hardware update.[/QUOTE]\r\n\r\nWelk SSD en RAM kun u me aanbevelen? Nu heb ik RAM van Corsair DDR2 VS1GB667D2. Dank!
Link naar reactie
[URL=\"http://www.asus.com/Motherboards/P5KPLAM_EPU/\"]Moederbord manual[/URL]\n\nGeheugen 2 strookjes DDR2 1066 van 2 Gb het merk maakt niet zoveel uit maar Corsair is prima.\nEr kan zelfs een andere processor in lees [URL=\"http://www.asus.com/Motherboards/P5KPLAM_EPU/\"]manual[/URL] Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Quad / Core™2 Duo CPU support en de Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 die er nu in zit. \nHoewel ik niet verwacht dat deze nog nieuwe te koop is of extreme duur, en omdat alleen een upgrade naar 4 Gb geheugen al rond de 70 euro kost.\n\nOvergens denk ik dat je goedkoper uit bent met de aanschaf van een [URL=\"http://www.alternate.nl/ALTERNATE/ALTERNATE+Upgrade_Kit_GigaByte_GA-F2A75M-HD2-_A10-5800K-_8GB/html/product/1050448/?tk=7&lk=9527\"]upgrade setje[/URL]\nDe Windows 7 kun je als het een originele DVD is ook als 64 bit versie installeren met hetzelfde serienummer.\n\n[URL=\"http://www.alternate.nl/Kingston/Kingston+SV300S37A-120G,_120GB_SSD/html/product/1044463/?event=search\"]Een SSD van 128Gb maakt het nog sneller[/URL].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...