Ga naar inhoud

Netwerkverbinding Windows8 met Windows7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op welk apparaat krijg je de wifi verbinding niet goed? \n\nVerder: het is natuurlijk van belang dat beiden verbinding hebben met hetzelfde netwerk (dus dezelfde router).\nVerder moeten ze beiden lid zijn van dezelfde \'thuisgroep\" in Windows.\nIn het netwerkcentrum (bereikbaar via het configuratiescherm) kan je nog een aantal dingen instellen, zoals \"netwerk detectie aan\" Bestanden en printers delen etc. \n\nNiek
Link naar reactie
Niek\r\n\r\nDank je voor je interesse.\r\nWat jij schrijft, heb ik goed staan.\r\n\r\nHeb nog lang niet alles kunnen controleren.\r\nI.v.m. gezondheid gaat dit niet elke dag.\r\n\r\nDelen is m.i. ook nog niet allemaal goed ingesteld.\r\n\r\nM.i. krijg ik wel verbinding met kleine mappen.\r\nMet grotere mappen niet. \r\nLaptop is meer dan 4 jaar oud ( Fujitsu), Desktop is nieuwe Asus van vorig jaar.\r\nZou dit hier ook invloed op kunnen hebben?\r\n\r\n\r\nJohan59
Link naar reactie
[QUOTE]Grootste probleem is m.i. dat ik de wifi-verbinding niet tot stand krijg.\nGegevens wifi zijn goed ingesteld.[/QUOTE]\n\nMaar Johan, als je op één van de apparaten de verbinding al niet goed krijgt, begint daar je probleem. Dus dat eerst oplossen. \nVertel merk en exact type van die computer en wat er precies niet lukt met Wifi. \n\nPas als die verbinding werkt, kan je aan thuisgroepen en delen beginnen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...