Ga naar inhoud

Windows 64-bits


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb onlangs een laptop aangeschaft, hierop staat Windows 8.\nEen site die ik vaak gebruik en die het op mijn andere computer (iMac) prima doet wil op deze laptop niet goed werken.\nDeze site maakt gebruik van een Java-platform, dit platform wil niet openen op de laptop.\nIk weet nu niet of het aan mijn laptop of aan Windows ligt.\nDeze site zegt in hun hulpsectie wel dat het niet laden van het Java-platform kan komen omdat er op dit moment geen publieke versie beschikbaar is van de Adobe Flash Player plug-in voor 64-bits browsers, en men zegt de 32-bits versie van de browser te gebruiken. \n\nNu vraag ik me af wat men hier precies mee bedoelt.\nHeeft 64-bits betrekking op de computer zelf of enkel op de browser... Ik weet hier echt weinig van.\nEn hoe zie ik of ik 64-bits of 32-bits heb?\nEn indien ik 64-bits heb, hoe gebruik ik dan de 32-bits versie van mijn browser zoals de site adviseert?\n\nGroetjes Tucci
Link naar reactie
Internet Explorer wordt bij Windows 8 in zowel 32- als 64 bit uitvoering geleverd.\nWat de site kennelijk suggereert is dat je de 32-bit uitvoering moet gebruiken.\nDie staat in de map C:\\Program Files (x86)\\Internet Explorer\nProbeer die eens.\nGa dus naar die map en start iexplore.exe\nDat is de 32-bit uitvoering.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;641549]Internet Explorer wordt bij Windows 8 in zowel 32- als 64 bit uitvoering geleverd.\r\nWat de site kennelijk suggereert is dat je de 32-bit uitvoering moet gebruiken.\r\nDie staat in de map C:\\Program Files (x86)\\Internet Explorer\r\nProbeer die eens.\r\nGa dus naar die map en start iexplore.exe\r\nDat is de 32-bit uitvoering.[/QUOTE]\r\n\r\nDank je, ik ga het proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...