Ga naar inhoud

Raar verschijnsel in W8,


Aanbevolen berichten

Ik heb W8 sinds de Béta versies op de PC staan, wat ik nu beschrijven ga heb ik overigens in de Béta versies niet gezien en heb er toch hetzelfde mee gedaan als nu met de originele versies.\r\n\r\nIk ben dus in mijn Computer mappen aan het opschonen op de D schijf, links alle schijven en rechts alle mappen.\r\n\r\nIk open links de D schijf en rechts ook nu klik ik één van de mappen links aan en zie ik de bestanden (video\'s) in die map, ik haal nu alles wat eruit kan zoals tekst bestanden en nzb file eruit nadat ik ze heb geselecteerd met CTRL+Links klik klik ik rechts en kies voor verwijderen, alles gaat goed Maar!! in het linker vak waar de D schijf dus staat en de bewuste map waaruit ik de rommel heb gehaald verdwijnen alle map namen op de eerste na.\r\nEen hele rij mappen beginnende met Alt Binaries enz veranderen dus in A en kan de mappen ook niet meer aanklikken.\r\nZelfs na het vernieuwen van het beeld met F5 en het geheel afsluiten van alle mappen geen verbetering, pas als ik de PC opnieuw heb opgestart zijn de namen weer terug, hoewel niet altijd.\r\n\r\nHet zou niet zo erg zijn als ik het niet op twee heel verschillende PC heb opgemerkt, ofwel het is geen PC probleem maar een W8 probleem.\r\n\r\nWie kent dit probleem ook??\r\n\r\nTwee plaatjes ter illustratie.
Link naar reactie
Correctie ?\n[QUOTE=stroke33;641147].... alles gaat goed Maar!! in het linker vak waar de D schijf dus staat en de bewuste map waaruit ik de rommel heb gehaald verdwijnen alle map namen [B]op de eerste na[/B].[/QUOTE] Ik denk dat je hier bedoelt: \"[I]...op het eerste \'[B]karakter[/B]\' na[/I]\", want anders kan ik je plaatjes helemaal niet i.v.m. het probleem brengen.\n\nWat gebeurt er als je op een map met één zo\'n karakter in het linkerveld rechtsklikt, en voor \'[I]Naam wijzigen...[/I]\' kiest, zie je dan wel de volle naam in het wijzigingsvlak ?\n\nDe eerste map, met de accolade ( { ) aan het begin, zie ik daarnaast nog net het eerste begin (de helft) van het tweede karakter, de letter \'W\' van \'WWW\' ?\n[ATTACH]17633[/ATTACH]\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Ja dat had ik moeten zeggen het eerste het eerste karakter, het lijkt telkens alsof het is weggeknipt had ik ook nog moeten zeggen, maar iemand die het heeft meegemaakt zal zich in de voorbeelden herkennen.\n\nEn nee recht klikken om de naam te wijzigen doet niets nog links klikken als ik evenwel op de bovenliggende map klik dan zie ik links wel de volledige bestandsnamen zie plaatje 2.
Link naar reactie
wellicht schrale troost: windows verkenner heeft nooit vlekkeloos gewerkt als het gaat om verwijderen van mappen. er blijft altijd wel iets staan, ontoegankelijk als je erop klikt.\r\nmeestal was het over als je de verkenner opnieuw startte. \r\ndat je nu de hele pc moet herstarten is veel vervelender, en toont slechts aan dat ms tgv w8 kennelijk wel wat heeft geklooid aan de verkenner, maar het probleem nog niet beheerst...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...