Ga naar inhoud

Video kaart steeds opnieuw instaleren?


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik mijn toptic in de goede categorie heb geplaatst.\r\nMaar nu mijn vraag/probleem: Ik heb een Windows Vista computer met een Nvidea GeForce 7600 videokaart. Maar steeds als ik hem heb geinstaleerd en ik start mijn computer op, zeg Dxdiag dat ik geen videokaart heb, en kan ik dus ook geen games ofzo spelen.\r\nWaarom Deinstaleerd hij steeds zichzelf?\r\nDankjewel alvast :)
Link naar reactie
1. Houdt Windows-toets ingedrukt en tik op R\n2. Tik in het venstertje dxdiag en klik op OK\n3. Wacht tot het balkje links helemal is volgelopen\n4. Klik op Alle gegevens opslaan\n5. Sluit het programma\n\nJe hebt nu een bestandje dxdiag op je bureaublad staan.\nStuur dat bestand mee als bijlage bij je bericht .\nBijgaand b.v. mijn dxdiag (staat niks geheims in hoor, iedereen mag het lezen.)\nEen dxdiag bevat geen persoonlijke informatie, alleen technische specificaties van jouw computer !
Link naar reactie
Ik zou eerst de juiste driver downloaden.\r\n\r\n[url]http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us[/url]\r\n\r\nVoor de Vista wat er op je Computer staat.\r\n..............................\r\n\r\nDan in configuratie de oude drivers verwijderen , herstarten en dan de verse driver installeren\r\n\r\nLet wel op Windows Vista 32 of 64 Bits driver
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...