Ga naar inhoud

Windows 8 vervangen door Windows 7.


Aanbevolen berichten

Ah oke. Ik vond classicshell wel mooi, maar ik bleef bij m\'n kennis met die apps zitten en wat andere dingen die toch niet werkten als gewenst, bijv. snelkoppeling maken. Wel met classicshell standaard geinstalleerd. Classicstart hebben we nooit geprobeerd.\n\nHet meeste werk wordt hier nog met de XP pc gedaan, alhoewel er ook een nieuwe windows 7 staat waar ik goed mee overweg kan. Maar daar werken bepaalde programma\'s niet meer op. En het ding draait nog zo goed, stabiel en snel dat het zonde is om hem weg te doen.:)
Link naar reactie
Wat mij op valt met recover werk is, dat Windows XP met Easeus data recovery veel maar vindt op rotte schijven en usb sticks dan m\'n veel krachtigere Windows 7 pc met hetzelfde recover programma (zelfde versie ook) .\nIk krijg soms een schijf binnen, die W7 niet kan lezen. hang ik hem daarna aan de XP machine kan ik soms zonder recover programma de hele handel eraf lepelen. \n\nMaar ook met recover acties is het verschil enorm.\nIk hou dus voorlopig boven m\'n XP machientje (met ssd) in ere. :-)\n\nMet W8 heb ik het nog niet uitgetest. Ik wacht op 8.1 in de hoop op een werkbare versie van W8.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...