Ga naar inhoud

windows 7 installeren


Aanbevolen berichten

Hallo\r\nIk heb een vraagje,hoe vaak kan ik de originele CDf gebruiken van Windows7 om die opnieuw te installeren?\r\nik heb Windows7 samen met een kennis gekocht,we maken er alletwee gebruik van,maar nu hoorde ik dat je de cd maar 3 keer kan gebruiken is dat zo?\r\nmijn laptop is erg traag en mijn schijf is bijna vol.\r\nmet vr gr Roelfien
Link naar reactie
Windows 7 staat op DVD dat terzijde.\r\n\r\nDVD kun je gewoon weer gebruiken samen met de aanwezige licentie code , dan moet het lukken\r\n\r\n\r\n\r\nSoms eerst in de bios de drive als eerste boot zetten.\r\n\r\nGewoon de DVD plaatsen en het menu volgen \r\n\r\nEn komt er toch een melding gewoon even met Microsoft bellen voor opnieuw activeren, is gratis.\r\n\r\n..\r\nMaar je kunt ook gewoon dingen verwijderen wat je niet of nooit gebruikt.\r\nSchijfopruiming uitvoeren , herstelpunten behalve de laatste verwijderen.\r\nDus een Complete opruiming houden , kan soms wonderen doen.\r\n\r\n\r\nDVD maar 3 keer kan gebruiken dat klopt dus niet.
Link naar reactie
Je vraag komt op mij onvolledig over.\r\nVolgens mij laat Windows (/Microsoft) niet toe dat op 2 verschillende pc\'s/laptops dezelfde Windows wordt geinstalleerd. Of er moet sprake zijn van een verschillende licentie-code.\r\nWel weet ik dat er bij het [b]office[/b]pakket gewerkt wordt met een versie met 3 licenties (= kan op drie verschillende pc\'s/laptops worden geinstalleerd).\r\n\r\nVerder sluit ik me aan bij Desperado: als je herinstalleert zou dat geen probleem moeten zijn m.b.t. de licentie. Een herinstallatie is wel een erg rigoureuze manier om de harde schijf op te schonen.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;640890]Je vraag komt op mij onvolledig over.\r\nVolgens mij laat Windows (/Microsoft) niet toe dat op 2 verschillende pc\'s/laptops dezelfde Windows wordt geinstalleerd. Of er moet sprake zijn van een verschillende licentie-code.\r\nWel weet ik dat er bij het [b]office[/b]pakket gewerkt wordt met een versie met 3 licenties (= kan op drie verschillende pc\'s/laptops worden geinstalleerd).\r\n\r\nVerder sluit ik me aan bij Desperado: als je herinstalleert zou dat geen probleem moeten zijn m.b.t. de licentie. Een herinstallatie is wel een erg rigoureuze manier om de harde schijf op te schonen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa als ik ook even terug lees , lijkt het of er op 2 Computers / Laptop \'s geïnstalleerd is.\r\n\r\nDat kan [ normaal ] gesproken niet .:(:confused:
Link naar reactie
windows 7 is binnen 20 min weer in de oude staat te kreigen. je kan schijf opruiming en een backup maken van documenten en andere bestanden die je wilt behouden. en dan kan je windows 7 helemaal terug zetten na het moment dat je heb geinstaleerd dan gooi je je documenten over en heb je weer een snelle windows 7 computer.
Link naar reactie
[QUOTE=Spacingpc;641193]windows 7 is binnen 20 min weer in de oude staat te kreigen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet hoe je pc\'s installeert, maar je vergeet een paar dingen in die 20 minuten. \r\nUpdates?\r\nDrivers?\r\nBackup terug zetten? \r\nZou je mail, contact personen, account nog backuppen? \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;641223]Ik weet niet hoe je pc\'s installeert, maar je vergeet een paar dingen in die 20 minuten. \r\nUpdates?\r\nDrivers?\r\nBackup terug zetten? \r\nZou je mail, contact personen, account nog backuppen? \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndie 20 min zijn dat [B]jij[/B] druk bent dus dat je zelf wat moet doen. veder doet de computer de rest.
Link naar reactie
[QUOTE=Spacingpc;641236]die 20 min zijn dat [B]jij[/B] druk bent dus dat je zelf wat moet doen. veder doet de computer de rest.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is geen 20, maar 3 minuten. \r\nMaar je wekt de indruk dat je na 20 minuten tijd weer helemaal klaar bent en dat is een beetje onmogelijk.\r\nHeb hier een i7 3770K met ssd en zelfs daar haal ik dat niet mee.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;641237]Dat is geen 20, maar 3 minuten. \r\nMaar je wekt de indruk dat je na 20 minuten tijd weer helemaal klaar bent en dat is een beetje onmogelijk.\r\nHeb hier een i7 3770K met ssd en zelfs daar haal ik dat niet mee.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndie 20 minuten zijn de (normaale mensen ) die er niet veel op zitten wel druk mee.\r\nmaar ik wou niet de indruk wekken dat je na 20 min klaar bent.\r\n\r\nwel mooie computer heb jij.\r\n\r\nmaar we dwalen af :).\r\n\r\nmaar windows instaleren is simpel hoor :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...