Ga naar inhoud

Windows 8 Voor 50+


Aanbevolen berichten

Hey mensen van het forum.\r\n\r\nik vind het tijd voor windows 8 op me ouders computer.\r\nze zijn wel rond de 50.\r\nen niet heel handig met de computer.\r\nzowiezo zou ik dan de windows 7 start menu er in zetten.\r\n\r\nmaar ik vroeg me af of dat wel haal baar voor hun is.\r\n\r\nwant ze hebben nu windows 7.\r\nmaar ze hebben veel problemen met virussen en account die administrator zijn en hun wachtwoord kwijd zijn.\r\n\r\nen om dat allemaal te maken en weer goed intestellen ben ik even lang of langer mee bezig dan windows 8 er op te zetten en eerst alles formateren.\r\n\r\ndus wat is het oordeel is windows 8 goed of moet ik weer windows 7 er op zetten ?\r\n\r\n\r\ngr Spacingpc\r\nps ga niet zeuren over waarom dit en waarom maak je het niet alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik zou voorlopig W7 er weer opzetten\r\n\r\nEn Virussen ja dat ligt in de regel toch echt aan de gebruikers .\r\n\r\nAls de virusscanner goed bij gehouden word ,heb je alleen een probleem als je overal zelf op klikt.\r\n\r\nIk ken genoeg mensen van 70 + die wel goed met een Computer kunnen werken.\r\n\r\nZelfs iemand van 84 die heeft in geen 5 jaar een virus op de Computer gehad.
Link naar reactie
Wat willen je ouders? Zij zullen er mee moeten werken.\n\nHet installeren van Windows 7 of Windows 8 lijkt me niet de belangrijkste vraag, maar de vraag hoe komen die virussen er op? Als je daar geen oplossing voor vindt, zul je binnenkort weer opnieuw moeten installeren. Of dat dan Windows 7 of Windows 8 maakt niet uit....
Link naar reactie
Ik moet me hier toch bij de rest aansluiten, als je op Windows 7 veel last hebt van virussen, dan zul je dat op Windows 8 ook krijgen. Natuurlijk, een verse installatie is weer even schoon, maar Win8 zal net zo kwetsbaar zijn als Win7, want de grootste kwetsbaarheid is altijd de gebruiker.\n Ik zou zelf dus gewoon bij Win7 blijven, vooral omdat je al aangeeft dat je er dan toch weer het oude startmenu op wilt hebben. Ook voor Win7 kun je dan voor een schone installatie kiezen, zodat je alle oude troep kwijt bent. Scheelt je alleen weer het geld voor een nieuwe licentie.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...