Ga naar inhoud

meerdere pagina's open


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk zie je dat meerdere instanties van hetzelfde programma gegroepeerd worden. Je moet dan met de muis op het icoon gaan staan (en evt klikken, weet ik niet precies) en krijgt dan een overzicht met alle vensters van dat programma. Daar kun je dan een ander venster kiezen.\n\nPersoonlijk vind ik dat lastig, en schakel dat altijd als eerste bij een herinstallatie uit. Kan via de eigenschappen van de taakbalk. Kies daar een andere instelling bij \"taakbalkknoppen\". Eventueel ook aangeven dat je kleine pictogrammen wilt gebruiken, dan worden de taakbalkknoppen net zo groot als onder XP.
Link naar reactie
Ik heb het vermoeden dat het gaat om [I]Internet Explorer[/I] welke met tabbladen kan werken, maar ook elke pagina in een nieuw venster kan starten, en deze worden dan als afzonderlijke instanties van Internet Explorer in de taakbalk geplaatst.\nIk weet niet of dat zo is, en ik weet niet welke IE (Internet Explorer) je gebruikt, maar in de Help van IE 8 staat[B]:[/B]\n\n\"[I]Kan ik browsen met tabbladen uitschakelen?\nJa. Ga hiertoe als volgt te werk:\n\nKlik in Internet Explorer op de knop [I]Extra [/I]en klik vervolgens op [I]Internetopties[/I]. \nKlik op het tabblad [I]Algemeen [/I]en klik op [I]Instellingen [/I]in de sectie Tabbladen. \nSchakel het selectievakje [I]Browsen met tabbladen inschakelen [/I]uit. \nKlik twee keer op OK. \nSluit Internet Explorer en open het programma opnieuw. \nHet browsen met tabbladen is nu uitgeschakeld en elke pagina opent in een nieuw venster van Internet Explorer.[/I]\"\n\nMaar probeer eerst... \nzoals Foobar suggereert, meerdere pagina\'s (instanties van IE) op je taakbalk is niet zo overzichtelijk, misschien wil je eens proberen om elke nieuwe pagina te openen in een [I]nieuw tabblad[/I] in IE. Dat doe je met de klik onder het scrollwiel van je muis... Dus een link aanklikken door op je scrollwiel te drukken (middenklik) als je die hebt natuurlijk.\nAls alternatief kan je op de link rechtsklikken en kiezen voor \'[I]Openen in een nieuw tabblad[/I]\'.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...