Ga naar inhoud

Pictogram systeembalk


Aanbevolen berichten

Ik gebruik nog steeds Windows XP en ik had altijd rechts onderin in de systeembalk een pictogram staan waarmee ik veilig hardware kon verwijderen zonder dat de pc vastloopt. Na de updates van vandaag (12-6-13) is dit pictogram verdwenen. \r\nIk zou dit graag terug willen hebben of anders een andere manier willen weten om te doen wat via dit pictogram kon. Als iemand iets weet, zou ik dat op prijs stellen.
Link naar reactie
Ik gebruik XP, maar dat pictogram komt bij mij [I]alleen[/I] te staan wanneer ik ook daadwerkelijk hardware in een USB poort (of kaartlezer welke ook een USB apparaat is) aangesloten heb. Heb je zoiets ?\n\nVerder kan je eventueel bij de Eigenschappen van de Taakbalk (rechtsklik en kies \'[I]Eigenschappen[/I]\') een vinkje weghalen bij \'Niet actieve pictogrammen opruimen\'.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Ik heb 2 externe schijven via USB aangesloten. Ik heb dit pictogram altijd rechtsonder in beeld staan, behalve nu dus. Ik gebruik het regelmatig om USB-sticks veilig te verwijderen. \r\n\r\nHet vinkje stond er niet.\r\n\r\nZoals jij het zegt, zou het pictogram moeten verschijnen als ik een USB-stick aansluit. Als dit echter niet zo is, kan ik deze niet meer veilig verwijderen en loop ik het risico dat mijn pc vastloopt als ik hem er zo uit trek. (is al eens gebeurd)
Link naar reactie
Je zou eens kunnen kijken of er een update bij zat die met drivers voor je moederbord te maken heeft, vooral SATA of USB drivers. Die eerste was nogal eens een probleem omdat SATA harde schijven ook nogal eens opgepikt worden met de wizard veilig verwijderen. SATA is immers ook \"hot pluggable\" oftewel kan ook gewoon ingestoken en verwijderd worden terwijl het systeem loopt.
Link naar reactie
Er waren (voor mij) 3 updates, 1 voor Internet Explorer 8, 1 beveiligingsupdate voor Windows XP en nog 1 die mij even ontschoten is, maar ik niet kan terug vinden in de software lijst. Volgens het bericht op de home pagina van deze site voor Office.\r\n\r\nIs er geen andere manier om hardware veilig te verwijderen dan via dit pictogram ?
Link naar reactie
[QUOTE=Huyg;640193]Er waren (voor mij) 3 updates, 1 voor Internet Explorer 8, 1 beveiligingsupdate voor Windows XP en nog 1 die mij even ontschoten is, maar ik niet kan terug vinden in de software lijst. [/QUOTE]\nVoor de toekomst: \nin \'[I]Configuratiescherm - Automatische Updates[/I]\' zit een link naar de Windows Update, en daar kan je je hele update geschiedenis zien via Internet Explorer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...