Ga naar inhoud

Systeemherstel Toshiba lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een Toshiba P200-1A4 laptop met een 120 GB HDD (type MK1237GSX). Omdat deze schijf wat te klein begon te worden, heb ik een Toshiba MQ01ABD100 1 TB HDD gekocht en in mijn laptop geplaatst.\n\nMet de bijbehorende productherstel DVD\'s van Toshiba heb ik geprobeerd om de laptop opnieuw te installeren, maar zodra Windows Vista Home Premium voor de allereerste keer wordt gestart, krijg ik de melding: \"kan windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd\". Vervolgens wordt / blijft het scherm zwart en kan ik de laptop alleen maar opnieuw aanzetten, met hetzelfde resultaat.\n\nTijdens het installeren van Windows krijg ik naast het zwarte opdrachtpromt-scherm met daarin de voortgangsstatus van de installatie ook nog een ander venstertje op de achtergrond te zien (geminimaliseerd), waarin iets staat over een failed raid of iets dergelijks.\n\nWat zou het probleem kunnen zijn?
Link naar reactie
Kan je een dvd van Vista lenen van iemand.?\nHet serial van Microsoft staat onder de laptop op een sticker. \n\nIk vermoed dat de hersteld dvd\'s een 120 GB schijf verwachten en die weer keurig in partities wil verdelen.\nEen normale Vista dvd zal er vermoedelijk gewoon Windows op kunnen zetten.\nDaarna wel even de drivers van de hardware bij Toshiba ophalen en installeren.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels via Marktplaats een originele DVD gekocht van Vista Home Premium. Deze gebruikt om Vista op de nieuwe HDD te zetten. Hierbij heb ik mijn eigen productcode van de laptop gebruikt. Is allemaal gelukt. Nu 1 voor 1 de drivers van Toshiba aan het installeren en natuurlijk alle updates van Windows...\r\n\r\nIemand een linkje waar ik SP 1 en SP 2 kan downloaden voor op een DVD? SP3 is er niet toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...