Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Hallo,\r\n\r\nIk heb een duur Microsoft Office pakket gekocht en die staat op mijn oude harde schijf, maar als ik alle programmabestanden kopieer naar mijn nieuwe harde schijf werkt er niks. Hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon weer Office kan gebruiken, want anders heb ik €100,- voor niks uitgegeven.\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 De enige manier die wel werkt is\r\n\r\nDe harddisk klonen naar de nieuwe schijf .\r\n\r\nNadeel als er veel rommel op de harddisk staat komt dat ook mee.\r\n\r\nDus eerst goed scannen die harddisk.\r\n.\r\n\r\nOf als je wel een installatie code hebt , opnieuw downloaden en installeren, of de Office schijf gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Eh, gewoon opnieuw installeren? Als je dat pakket gekocht hebt, dan heb je daar óf een DVD van, óf je hebt het ergens gedownload. Als je daarmee het pakket opnieuw installeert dan werkt het weer gewoon.\n\nMerk overigens op dat als dat een OEM-versie is, en je een nieuwe PC hebt gekocht, je wel eens moeite kan hebben om die versie op de nieuwe PC te activeren. De licentie staat het dan namelijk niet toe om het pakket op een andere PC dan degene waar het bij geleverd werd, te installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer. Bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Als de software en licentiecode aanwezig is , natuurlijk altijd voor nieuw installeren gaan.;):D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen