Ga naar inhoud

MS Office overzetten naar nieuwe harde schijf


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een duur Microsoft Office pakket gekocht en die staat op mijn oude harde schijf, maar als ik alle programmabestanden kopieer naar mijn nieuwe harde schijf werkt er niks. Hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon weer Office kan gebruiken, want anders heb ik €100,- voor niks uitgegeven.\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
De enige manier die wel werkt is\r\n\r\nDe harddisk klonen naar de nieuwe schijf .\r\n\r\nNadeel als er veel rommel op de harddisk staat komt dat ook mee.\r\n\r\nDus eerst goed scannen die harddisk.\r\n.\r\n\r\nOf als je wel een installatie code hebt , opnieuw downloaden en installeren, of de Office schijf gebruiken.
Link naar reactie
Eh, gewoon opnieuw installeren? Als je dat pakket gekocht hebt, dan heb je daar óf een DVD van, óf je hebt het ergens gedownload. Als je daarmee het pakket opnieuw installeert dan werkt het weer gewoon.\n\nMerk overigens op dat als dat een OEM-versie is, en je een nieuwe PC hebt gekocht, je wel eens moeite kan hebben om die versie op de nieuwe PC te activeren. De licentie staat het dan namelijk niet toe om het pakket op een andere PC dan degene waar het bij geleverd werd, te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...