Ga naar inhoud

Afhankelijkheidsservice error


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik op mijn desktop-pc geen internet meer. Rechts onder in beeld staat een rood kruis door het netwerksymbooltje.\r\n\r\nDe computer geeft als ik er met de muis op ga staan aan dat de afhankelijkheidsservice niet gestart kan worden. Ik heb al 2 x systeemherstel uitgevoerd, maar deze zijn allebei mislukt door een onbekende fout zo laat de computer mij weten.\r\n\r\nHoe krijg ik weer internet op m\'n pc?
Link naar reactie
Ga naar startknop(menu) en type cmd in de zoekbalk en open cmd met\nbeheerdersrechten.\n\n1.type in het zwarte command scherm netsh winsock reset en druk op enter .... trek je niets aan van een eventuele foutmelding.\n\n2.Typ netsh int ip reset en druk op enter ....\n3. herstart je computer ... en de fout melding zou weg moeten zijn en het internet weer werkend\n\nwat je net deed was een TCP / IP-stack reparatie
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;639393]\nDe computer geeft als ik er met de muis op ga staan aan dat de afhankelijkheidsservice niet gestart kan worden. Ik heb al 2 x systeemherstel uitgevoerd, maar deze zijn allebei mislukt door een onbekende fout zo laat de computer mij weten.[/QUOTE]\nLijkt mij geen TCP/IP stack probleem als ook geen systeemherstel mogelijk is.\n\nEr moet ook een foutcode opgegeven zijn, kan je daarom de hele foutmelding in je logboeken zoeken ? Rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', en kies voor \'[I]Beheren - Logboeken[/I]\'.
Link naar reactie
Tik in het \"Uitvoeren scherm \" services \" en geef Enter.\n\nIn de lijst die verschijnt zoek je de Wiredautoconfig Klik daarop met rechts, kies eigenschappen en stel in dat deze automatisch wordt gestart.\n\nScan daarna de pc met een goed antivirus programma (zo mogelijk even bij een online bedrijf als Housecall of Eset.\n\nScan de pc ook met Malwarebytes. [url]www.malwarebytes.org[/url] .\n\nNiek
Link naar reactie
Klopt, de map waar het uitvoerbaar bestand in staat staat in het pad ( \'PATH\' variable), en dan hoef je het pad er naar toe niet specifiek te typen, maar wel de extensie [B].[/B]msc er bij.\nWerkt ook als je het in een opdrachtprompt typt trouwens: [B]services.msc[/B]\n\nIk heb ook het idee dat het om malware gaat.
Link naar reactie
@ Niekie30\r\n\r\nIk heb geen netwerkverbinding op die pc, dus kan ik \'m ook niet online scannen op virussen. Wel stond Malwarebytes nog op de pc, dus die draait nu.\r\n\r\nDe service stond inderdaad op handmatig, nu heb ik \'m op automatisch gezet.\r\n\r\n@ erikdenhouter\r\n\r\nIk heb Windows Vista.
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;639554]@ Niekie30\r\n\r\nDe service stond inderdaad op handmatig, nu heb ik \'m op automatisch gezet.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\nEn heb je nu wel verbinding?\r\n\r\nMalwarebytes draaien zonder dat je dat eerst kunt updaten heeft niet zoveel zin. Er komt dagelijks nieuwe malware uit. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...