Ga naar inhoud

Tijd en jaar zomaar veranderd


Aanbevolen berichten

Heel vreemd zie ik dat het niet meer mogelijk is om Windows 7 te updaten.\r\nDaar ik dit probleem al eens meer heb gehad ging ik naar mijn klok en instellingen\r\nDaar zag ik dat deze op januari 2002 stond\r\nIk heb deze weer gecorrigeerd en kon toen weer updates ophalen\r\nWeet iemand hoe de klok spontaan kan veranderen van tijdsinstelling?
Link naar reactie
Dan zou het de moederbord batterij kunnen zijn. Dat is een grote knoopcel. Als je het aandurft om de computer open te maken dan kun je die vrij gemakkelijk zelf vervangen.\n\nOm zeker te zijn dat het niet toch een stukje software is kun je een scan doen met HiJackThis en het log hier plaatsen. Download het programma hier: [url]http://sourceforge.net/projects/hjt/[/url]\nHier vind je een handleiding: [url]http://www.wurksjops.nl/wurksjops/hijackthis/[/url]
Link naar reactie
Alvast een idee hoe een batterij er uit ziet in het geheel van een PC moederbord, het munt-achtige ding bijna in het midden:\n[ATTACH]17570[/ATTACH]\nMeestal een CR2032.\nSoms moet je aan de zijkant van de houder een metalen stripje (palletje) opzij duwen waardoor de batterij vrij klikt, en bij inleggen weer vast klikt, en soms is er weer een andere wijze van vastzetten.\n\nAan je moederbord zitten wel nog veel draden aangesloten waardoor het vaak een beetje schipperen wordt om er bij te komen.\nMaar eerst de kast openschroeven....
Link naar reactie
gewoon deksel eraf halen met een platte kop schroevendraaier op de metalen strip van de BIOS batterij drukken dan komt de batterij vanzelf omhoog wippen en je kunt hem eruit halen\r\n\r\nplaats een nieuwe BIOS batterij en druk hem aan totdat je klik hoort. plaats de deksel weer op de kast en start je pc op en klaar.\r\n\r\neen volle BIOS batterij is 3V. als het lager is dan 1V dan raad ik het aan om de batterij te vervangen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;639051]Uit ongeveer 1996 ja ? Ik meen voor een i 80486... de voorloper van de Pentium 1 ;)\r\n\r\nHet ging even om het beeldje van de grootte van de batterij op een mobo, niet om dat granieten bord :D[/QUOTE]\r\n\r\nIk vermoed dat een aantal lezers zich af vragen waar je in hemelsnaam je netwerkkabel, muis, monitor etc aan moet sluiten;) (wow, alles draadloos!!) en nog nooit een isa slot hebben gezien.\r\n\r\nM.v.g. Niels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...