Ga naar inhoud

Pictogrammen schijfstations verdwenen


Aanbevolen berichten

Heel netjes uitgevoerd, maar toch geen resultaat :(\n\nWeet je met de register editor te \'kijken\' ? Alleen kijken ja, ik wil weten of deze sleutel bij jou bestaat, en wat er in staat:\n\n[CODE]HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\explorer\\DriveIcons[/CODE]\n\nZorg dat er een herstelpunt ( = backup register ) is.
Link naar reactie
Volgens dit artikel zou het allemaal weer rooskleurig worden als je die sleutel wist...[B]:[/B]\r\n(exporteer hem anders eerst)\r\n\r\n[url=http://www.askvg.com/how-to-fix-corrupt-drive-icons-in-my-computer/]\"When we open My Computer,[B] one or more[/B] drives show some other icons instead of the default drive icons\"[/url]\r\n\r\nEr zal met die handeling in Windows wel iets opnieuw geïnitialiseerd worden, want zo te zien was de waarde zelf wel in orde.\r\n\r\nDat van de ene wel en de andere niet vind ik ook wel gek ja, zelfs de ene CD/DVD drive wel en de andere niet :^)\r\n[COLOR=\"white\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Even de weg gevolgd, maar ik krijg de melding \'Kan niet alle opgegeven waarden verwijderen\'.\n\nBlijft vooralsnog een vraagstuk :0)\n\nnb. veel dank voor je vasthoudendheid om dit probleem samen op te lossen.\n\nHerstel! Ik heb nu de map verwijderd (aan linkerzijde) - dit is wel gelukt.\nDe sleutel zelf liet zich dus niet verwijderen.\n\nBen nu aan het - langdurig - uploaden, maar zal z.s.m. opnieuw opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...