Ga naar inhoud

W7 OEM Home Premium x64 Upgrade naar Ultimate


Aanbevolen berichten

Op een aangeschafte PC is Windows 7 Home Premium x64 als OEM geinstalleerd door de leverancier van de PC.\r\n\r\nOm een aantal redenen wil ik Windows 7 aanhouden, maar Home Premium x64 vervangen door Windows 7 Ultimate x64.\r\n\r\nOp de PC zijn veel toepassingen geinstalleerd en het systeem werkt goed.\r\nHet liefst zou ik met een Windows 7 Ultimate x64 DVD een upgrade uitvoeren.\r\nHet voordeel zou dan kunnen zijn dat de leverancier specifieke toepassingen en de eigen toepassingen die ik geinstalleerd heb, ongestoord na de upgrade gebruikt kunnen worden.\r\n\r\nDe vraag is dus: kan ik zonder schone herinstallatie een Windows 7 OEM Home Premium x64 upgraden met een Windows 7 Ultimate x64 aan te schaffen via DVD.\r\n\r\nIk wil geen gebruik maken van de opwaardeer mogelijkheid die in Windows 7 aanwezig is. Ik wil upgraden met een originele DVD met Windows 7 Ultimate x64 met meegeleverde licentie\r\nsleutel.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie en link.\r\n\r\nTopic Starter in de link (ref. Niekie30 reactie hierboven) wil ook upgraden vanaf een DVD. Die krijgt de melding om de upgrade online te doen vanuit Windows 7 optie die in Home Premium aanwezig is.\r\n\r\nIk wil alle PC\'s / Laptops onder Windows 7 Ultimate werkend hebben. Dus één versie van een hetzelfde besturingssysteem. \r\n\r\nDe hamvraag is dus of een upgrade vanaf DVD met Windows 7 Ultimate x64 uitgaande van Windows 7 Home Premium x64 mogelijk is. \r\n\r\nOmdat de huidige PC\'s met Home Premium stabiel zijn, zou een upgrade de eenvoudigste manier zijn om te upgraden naar Ultimate.\r\n\r\nDe Windows 7 XP compatibiliteit is leuk, maar niet het belangrijkste argument om op de Windows 7 Ultimate x64 versie te gaan zitten. (dat is een ander verhaal).
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie en link.\r\n\r\nDe Topic Starter in de link waarnaar verwezen wordt (ref. Niekie30 reactie hierboven) wil ook upgraden vanaf een DVD. Die krijgt de melding om de upgrade online te doen vanuit Windows 7 optie die in Home Premium aanwezig is.\r\n\r\nDe hamvraag is dus of een upgrade vanaf DVD met Windows 7 Ultimate x64 uitgaande van Windows 7 Home Premium x64 mogelijk is. \r\n\r\nOmdat de huidige PC met Home Premium stabiel is, zou een DVD Windows 7 Ultimate upgrade de eenvoudigste manier zijn om te upgraden naar Ultimate.\r\n\r\nDoor de upgrade wil ik geen problemen krijgen, dan kan ik beter een schone installatie doen, maar dat is ivm opnieuw installeren van tal van programma\'s en het maken van backups meer werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...