Ga naar inhoud

PDF openen in Internet Explorer


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\n\r\nAls ik b.v. een pdf wil openen van de site van Computer idee, lukt mij dit niet en krijg de volgende tekst in de adresbalk: res://ieframe.dll/acr_error.htm#computeridee.nl,[url]http://www.computeridee.nl/sites/computeridee.nl/files/downloads/cidjaarindex2012.pdf[/url]\r\nDit geld trouwens voor elke site waarvan ik direct een pdf wil openen, wel kan ik indien mogelijk op de rechter muisknop klikken en opslaan als.\r\nIk gebruik als besturingssysteem : Windows 7 Home Premium 64-bit en\r\nInternet Explorer 10.0.9200.16540, update versie: 10.0.4 (KB2817183)\r\n\r\nWie kan mij uitleggen waaraan dit ligt?\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\nMet vriendelijke groet,\r\nNikki
Link naar reactie
Als je die PDF opslaat, kan je hem dan wel openen?\n\nAls dat niet kan, is mogelijk het verkeerde programma gekoppeld aan de extensie .pdf.\n\nDat kan je zien aan elk .pdf bestand op de pc. Die hebben dan niet het icoontje van Acrobat reader. \nJe zou dan \"openen met\" moeten kiezen op een .pdf bestand, daarna kiezen voor Acrobat Reader en een vinkje zetten bij \"Dit bestandstype altijd openen met dit programma\" .\n\nLaatst een bijna gelijk probleem afgehandeld. Daar kreeg de gebruiker bij een poging het te openen de melding: \"kan het bestand niet downloaden\" \nBij onderzoek bleek, dat aan de extensie .PDF het programma Internet Explorer gekoppeld was. \n\nNiek
Link naar reactie
Dan is er dus toch een invoegtoepassing niet in orde.... Je zegt in bericht #12 dat je \'bovenstaand\' hebt uitgevoerd zonder succes, en bij dat \'bovenstaand\' was een paar maal de vraag om in je reguliere IE zelf met de hand de invoegtoepassingen allemaal uit te schakelen, wat hetzelfde effect zou moeten hebben als de link die je nu gestart hebt. De vraag is dus of je echt in je menu \' [I]Extra - Invoegtoepassingen[/I]\' alles hebt uitgeschakeld.\n\nIk zou daarna wel even IE afsluiten, je PC herstarten, dat verzekert een verse configuratie om te proberen.
Link naar reactie
Nee hoor, niet op een manier die je niet aankan, je kan ze tenslotte weer aanschakelen ook. Het is een fail safe methode om achter een fout te komen.\nJa, je zal met uitgeschakelde delen natuurlijk functionaliteit missen, b.v. een toolbar die niet verschijnt, of automatische vertalingen die je gewend was, ik zeg maar wat, maar je moet er toch achter zien te komen wie daar vals speelt ;)\n\nMaar wat je daar verandert is (zover ik weet vrijwel) alleen van invloed op je Internet Explorer browser.\n\nMocht je daar dingen van Microsoft zien dan kan je die als eerste weer aanschakelen, die zijn in vrijwel alle gevallen OK.
Link naar reactie
erikdenhouter,\r\nHet volgende kan ik niet uitschakelen :\r\nNaam Uitgever status Architectuur\r\n(niet gecontroleerd SimilarSites (niet gecontroleerd) SimilarSites ingeschakeld 32-bit\r\n\r\nLaadtijd Navigatietijd\r\n0,03 sec 0,00 sec\r\n\r\nDeze toepassing kan ik niet uitschakelen omdat deze wellicht actief is, ik weet ook niet wat het doet,\r\nwaarschijnlijk bij één of andere installatie mee geinstalleerd.\r\n\r\nM.vr.gr. Nikki
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...