Ga naar inhoud

snelkoppeling


Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung ATIV Smart Pro tablet die draait op windows 8.\r\nIk gebruik ook Internet Explorer 10. Daarvan heb ik een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad, alsook op de taakbalk.\r\nAls ik één van beide open, dan krijg ik nooit een volledig scherm en moet ik eerst de pagina maximaliseren.\r\nDe onderste rand naar beneden slepen en dán maximaliseren helpt evenmin.\r\nOok heb ik bij extra / internetopties / programma’s gekozen voor altijd openen in het bureaublad. Dat helpt ook niet.\r\nGraag jullie advies.
Link naar reactie
Dat zijn soms hardnekkige dingen, ik heb het zelf ook weer met Firefox. Blijkt toch een (oude) Windows bug te zijn dat zo eens weer de kop op steekt.\n\nHeb je ook met een rechtsklik op de snelkoppeling en bij \'[I]Eigenschappen[/I]\' een volledig venster ingesteld, gemaximaliseerd dus ?\n\nWat wel een halve oplossing is is om één instantie van het programma te openen, dan niet maximaliseren met de knop, maar met het wijd slepen van de randen van het venster. Dan in het menu \'[I]Bestand[/I]\' voor \'[I]Afsluiten[/I]\' kiezen. Dat formaat wordt dan als het goed is wel onthouden.\nAls dat toch niet werkt, doe dan hetzelfde, maar probeer voordat je het menu \'[i]Bestand[/i]\' opent de Ctrl knop vast te houden. Probeer eventueel ook Shift.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;637422]\nWat wel een halve oplossing is is om één instantie van het programma te openen, dan niet maximaliseren met de knop, maar met het wijd slepen van de randen van het venster. Dan in het menu \'[I]Bestand[/I]\' voor \'[I]Afsluiten[/I]\' kiezen. Dat formaat wordt dan als het goed is wel onthouden.\nAls dat toch niet werkt, doe dan hetzelfde, maar probeer voordat je het menu \'[i]Bestand[/i]\' opent de Ctrl knop vast te houden. Probeer eventueel ook Shift.[/QUOTE]\nHet voor de hand liggende vergat ik, namelijk de bovenstaande procedures proberen maar dan nadat je de enige openstaande Internet Explorer[I] echt [/I]hebt gemaximaliseerd. Na maximaliseren dus uitschakelen met \'[I]Afsluiten[/I]\' in het menu \'[I]Bestand[/I]\', en dan eventueel met het indrukken van Ctrl of Shift bij de hele actie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...