Ga naar inhoud

afbeeldingen


Aanbevolen berichten

Ik gebruik vaak de site van IMDB. Daar heb ik een probleem.\r\nAls ik bijvoorbeeld deze open :\r\n[url]http://www.imdb.com/title/tt0107290/?ref_=hm_cht_t4[/url]\r\ndan krijg ik geen afbeeldingen van “people who liked this also liked...”, en evenmin van de cast.\r\nIk gebruik Internet Explorer 10.\r\nDat probleem heb ik niet op mijn andere pc of tablet, waar al die afbeeldingen wél te zien zijn.\r\nGraag advies.
Link naar reactie
Net even zitten testen, En ik kan zo al zeggen dat het niet alleen NoScript kan zijn - die gebruik ik niet en ik zie het ook (niet). In mijn geval is het AdBlock+ want als ik IMDB aan de whitelist toevoeg, komen de plaatjes wel tevoorschijn.\nEr zijn echter versies van AdBlock voor IE dus ik vermoed dat je er zo één gebruikt.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;637457]Net even zitten testen, En ik kan zo al zeggen dat het niet alleen NoScript kan zijn - die gebruik ik niet en ik zie het ook (niet).[/QUOTE]\nIk noemde NoScript alleen omdat dat laat zien dat het om Javascript gaat omdat dat het enige is wat het blokt. \nNoScript bestaat ook niet voor Internet Explorer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...