Ga naar inhoud

Buroblad pictogrammen worden weggedrukt


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Desperado;639175]2 jaar oude back up en dan komen de updates ook weer , ben je misschien nog verder van huis.\n\n Verse Install zal de beste oplossing zijn. en ook je Windows versie niet gaan manipuleren,\n met dingen die er niet echt bij horen.[/QUOTE]\nDat bedoel ik.\nMoeders is altijd met spelletjes bezig (zoek en vind) dan krijg je al die zooi ook weer in de back-ups, vandaar.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;639192]Alleen die regel stond er Shell Icons Overlay, dus niet alleen Shell Icons.\r\nStond een getallen reeks bij, die heb ik gewist maar maakt niets uit.\r\nVan huidige situatie had ik eerst een back-up gemaakt.[/QUOTE]\r\nDie [I]Shell Icon Overlay[/I] zegt mij toch dat daar de fout zit hoor.... Hoe dat er precies bij jou uitziet is nog een raadsel, maar het terugzetten van die registersleutel op de standaard waarden lijkt mij een prima idee, en dat doe je met het voorstel wat ik had in bericht #13.\r\n\r\nAls het hernoemen of in een .reg bestand plaatsen een probleem mocht zijn dan heb ik het .reg bestand gezipt:\r\n[ATTACH]17584[/ATTACH]\r\n\r\nJe had een backup of herstelpunt (herstelpunten, maak je die ook ?) dus veel kan je niet gebeuren lijkt me ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;639203][I]........................[/I]\nJe had een backup of herstelpunt (herstelpunten, maak je die ook ?) dus veel kan je niet gebeuren lijkt me ?[/QUOTE]\nNee herstelpunten gebruik ik inderdaad niet, alleen volledige Back-ups.\nDe laatste op de andere computer is dus voor het verwijderen van die regel.\nmaar computer doet het verder gewoon en wij zien niets bijzonders met pictogrammen. ja dat ze nog weg zijn.\nzie plaatje
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;639208]Zijn die [ programma\'s ] waar die foute iconen van op je bureaublad staan nog wel aanwezig op de Computer.\n\nConfiguratie ... Software\n\nOf stonden ze in 1 van de vele back ups.;):D:)[/QUOTE]\nJa natuurlijk, anders zou ik wel een hele domme vraag stellen.:D\nZe zitten er onder.\nProgramma\'s zijn gewoon aan te klikken.\nPictogrammen veranderen kan ook, alleen zie je dat slecht omdat die andere er overheen zit/ligt.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;639206]\r\nHebben wij het wel over Windows 7?[/QUOTE]\r\nGelijk heb je, Windows 7 is dus weer anders op dit punt.\r\nIk zoek me rot, vind niets overeenkomstig voor W 7.\r\n\r\nAls je toch de moed hebt gevonden om in het register te dwalen, zou je dan kunnen zoeken naar [B]noicon.ico[/B] ? Zo heet dat icoontje namelijk.\r\nWel bovenaan de structuur beginnen met zoeken, dus je cursor bovenaan zetten (\'[I]Deze computer[/I]\') voordat je de zoekfunctie start.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=erikdenhouter;639230]..............................Als je toch de moed hebt gevonden om in het register te dwalen, zou je dan kunnen zoeken naar [B]noicon.ico[/B] ? Zo heet dat icoontje namelijk.\nWel bovenaan de structuur beginnen met zoeken, dus je cursor bovenaan zetten (\'[I]Deze computer[/I]\') voordat je de zoekfunctie start.[/QUOTE]\nIn register laten zoeken, maar noicon.ico komt ie niet tegen.\nVreemd of niet?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;639943]Netjes... maar wel raar. Ik help je hopen dat het blijft.[/QUOTE]\nAls het uitkomt van de week een back-up zien te maken met de hernieuwde pictogrammen.\nMaar moet ik eerst een vorige terug zetten en kijken of het nog lukt met dat progje, want het kan puur toeval zijn geweest.\nIk laat het nog weten.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Is off topic, maar eigenlijk heb ik op mijn Android telefoon iets soort gelijk.\n\nAlle mappen op de SD kaart zijn wit, ook na een fabrieks reset.\nOp de andere telefoon zijn ze gewoon geel.\nBen er verder niet mee bezig geweest maar viel mij op.\nZit overigens geen ander pictogram overheen, alles is gewoon wit.\n\n\nDe onderliggende mappen/bestanden hebben wel de juiste kleur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...