Ga naar inhoud

Chrome OS


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb op usb stick 4 GB Chrome OS geinstalleerd.\r\nIk geef op pc aan opstarten van usb stick.\r\nDan start Chrome netjes op , er komt inlogscherm waar ik bij login chromos moet invullen , en bij wachtwoord password.\r\nDan komt mededeling dat er geen internet verbinding is.\r\nMijn vraag is , wat moet of kan je doen om bij opstarten van het OS een netwerk verbinding te hebben.
Link naar reactie
Gokje - een netwerkdriver? Netwerkdrivers zijn vrijwel altijd een heikel punt, het is meestal zo ongeveer de enige driver die ik op PC\'s tegenkom die niet altijd automatisch gedetecteerd en geïnstalleerd wordt.\nBuiten dat kan het zijn dat, als het een draadloze verbinding is, je je WPA-wachtwoord nog moet opgeven.
Link naar reactie
DE USB stick start op met aanmelden Chrome , dan kan je toch geen drivers installeren.\r\nWanneer je bent aangemeld komt er pas een aanmeldscherm voor mijn account.\r\nDe aanmeld naam en password voor de opstart zijn mij opgegeven bij het downloaden van het OS.\r\nlogin :chromos\r\nwachtwoord :password\r\nwanneer ik dit intik word chromos [email]chromos@gmail.com[/email]
Link naar reactie
Beste p-a-n-g .\r\nDat van die ssd was voor netbooks een paar jaar geleden.\r\nWat ik heb gedownload zou volgens de beschrijving op usb stick draaien om daarna mee te nemen naar ieder anderen pc .\r\nHet programma start van stick ook op maar maakt geen internet verbinding.\r\nDe netwerk drivers moeten volgens mij op usb stick staan.\r\nIk ga door met zoeken , wanneer ik wat weet kom ik hier op terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...