Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Allen,\r\n\r\nIk heb hier een laptop met Windows vista staan waarvan de USB poorten niet werken en ook niet zichtbaar zijn in het apparaatbeheer.\r\n\r\nMijn muis en toetsenbord doen ook helemaal niets. Op het moment dat het de besturing overneem met een andere computer via teamviewer kan ik de computer vanaf daar nog wel besturen.\r\n\r\nDaarnaast heb ik in het apparatenbeheer een geel uitroepteken bij de High definition audio besturing. IN de eigenschappen van deze geeft hij aan Dit apparaat start niet. (Code 10).\r\n\r\nDe laptop die ik heb staan is een medion MD96360. \r\n\r\nondertussen ben ik door de meest standaart oplossingen heen. wie kan mij verder helpen?\r\n\r\nGroet Erwin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 lijkt duidelijk iets mis met de hardware in de laptop. \r\nkan een losgeraakt kabeltje zijn, maar ook een kortsluiting die sommige (usb-)componenten op het moederbord niet overleefd hebben.\r\nbeide gevallen leiden ertoe dat je in apparaatbeheer geen meldingen ziet.\r\nm.i. dus een gevalletje voor de fysieke reparateur. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Alle drivers al geïnstalleerd vanaf de medion site? \n[url]http://www.medion.com/nl/service/start/_product.php?msn=30007386&gid=1[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Anders alle USB-aansluitingen in Apparaatbeheer deinstalleren en Windows opnieuw opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Allen,\r\n\r\nDank voor jullie antwoorden.\r\n\r\n@Niek ik heb de drivers(allemaal) geinstaleerd vanuit de link die jij meegestuurd hebt. Hellaas zonder resultaat.\r\n\r\n@Joman dit gaat niet lukken. Ze worden niet eens weergeven in het apparaatbeheer. dat kan dus niet.\r\n\r\nOp dit moment heb ik nog 13 updates open staan die ik niet kan instaleren. keer op keer krijg ik een aantal foutcodes\r\n\r\nCode 800736B3\r\nCode 8007371B\r\nCode 9C47\r\n\r\nWat ik daarnaast erg raar vind is dat de meeste van die 13 updates allemaal dateren uit 2011 en 2012 terwijl ik ik januari alle updates nog succesvol heb bijgewerkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Doe een Verse Install + alle service packs van Vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Hoe ga ik dat doen desperado? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Is er een recovery partitie op die machine ???\r\n\r\n\r\nOf een Vista DVD lenen kijken op de sticker op de onderkant van de laptop. voor 32 of 64 bits versie.\r\n\r\nDaarmee kun je activeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Er is een recovery partitie aanwezig.\n\nKan ik de verse install ook via de teamviewer oid. doen?\n\nOp de laptop doen de muis en het toetsenbord het namelijk niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Geen Recovery\r\n\r\n\r\nDan heb heb je de juiste DVD van Vista nodig.\r\n\r\n+ de nodige drivers eerst op een andere computer bij Medion halen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Er is wel een recovery;)\r\n\r\nEr zit ook wel een recovery disk bij.\r\n\r\nKan ik dit doen zonder toetsenbord of met besturing op afstand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Oh had ik niet goed gelezen.\r\n\r\nDan is er een toetsencode om dat op te starten . vaak F11 voordat Windows opstart.\r\n\r\nAls je de DVD plaatst wat gebeurt er dan ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 die toetsencode kan ik dus niet gebruiken omdat het toetsenbord het niet doet. Ik bestuur hem op dit moment via teamviewer met mijn laptop.\n\nAls ik de recoverydisk in de llaptop plaats krijg ik de vraag of ik windows wil installeren.\n\nIk wil dit best doen maar volgens mij ben je hier echt je toetsenbord en je muis bij nodig?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Ja dan heb je toch echt een probleem. :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 EN op F11 of F8 drukken voor Windows opstart ook geen teken van leven ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Nee helemaal niets. dit heb ik gister al een geprobeerd. Ik kan pas iets doen op het moment dat ik verbinding met de computer heb via teamviewer. En aangezien ik die verbinding pas kan maken op het moment dat de computer in het aanmeldscherm lukt dat niet. Op een of andere manier ziet de computer geen enkele usb poort/verbinding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Als de laptop niet eens reageert op het toetsenbord tijdens de bios, moet het vrijwel zeker iets hardwarematigs zijn. omdat ook de geluidskaart problemen heeft vermoed ik dat een i/o bus defect is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Ik zou eens opstarten met een CD als Ubuntu als besturingssysteem, en zien of de poorten daaronder werken.\nDit natuurlijk als je gebrek aan toetsenbord je niet belet het te gebruiken.\n\nEen linkje: [url=http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1548957]Ubuntu voor laptop is als voor desktop[/url]\n\n\'Code 10\' kan o.a. een hardware probleem aanduiden, \"[I]Device won\'t start[/I]\". Heeft de audio daarvoor wel gewerkt ? Dan was de driver OK, en is de kans op een hardware probleem groter.\nB.t.w., hardware is ook bij mij verdachte nr.1, 95% zeker.\n\n\nVerder kan je proberen om de accu te verwijderen, zo de laptop een nacht te laten liggen om hem de volgende ochtend weer te proberen.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ook dat heeft hellaas niet tot een resultaat gelied.\n\nIk heb hem gister naar de computerreparateur gebracht. Als ik meer weet plaats ik het hier. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen