Ga naar inhoud

Geen muis en toetsenbord + code 10 HD audio c


Aanbevolen berichten

Allen,\r\n\r\nIk heb hier een laptop met Windows vista staan waarvan de USB poorten niet werken en ook niet zichtbaar zijn in het apparaatbeheer.\r\n\r\nMijn muis en toetsenbord doen ook helemaal niets. Op het moment dat het de besturing overneem met een andere computer via teamviewer kan ik de computer vanaf daar nog wel besturen.\r\n\r\nDaarnaast heb ik in het apparatenbeheer een geel uitroepteken bij de High definition audio besturing. IN de eigenschappen van deze geeft hij aan Dit apparaat start niet. (Code 10).\r\n\r\nDe laptop die ik heb staan is een medion MD96360. \r\n\r\nondertussen ben ik door de meest standaart oplossingen heen. wie kan mij verder helpen?\r\n\r\nGroet Erwin
Link naar reactie
lijkt duidelijk iets mis met de hardware in de laptop. \r\nkan een losgeraakt kabeltje zijn, maar ook een kortsluiting die sommige (usb-)componenten op het moederbord niet overleefd hebben.\r\nbeide gevallen leiden ertoe dat je in apparaatbeheer geen meldingen ziet.\r\nm.i. dus een gevalletje voor de fysieke reparateur.
Link naar reactie
Allen,\r\n\r\nDank voor jullie antwoorden.\r\n\r\n@Niek ik heb de drivers(allemaal) geinstaleerd vanuit de link die jij meegestuurd hebt. Hellaas zonder resultaat.\r\n\r\n@Joman dit gaat niet lukken. Ze worden niet eens weergeven in het apparaatbeheer. dat kan dus niet.\r\n\r\nOp dit moment heb ik nog 13 updates open staan die ik niet kan instaleren. keer op keer krijg ik een aantal foutcodes\r\n\r\nCode 800736B3\r\nCode 8007371B\r\nCode 9C47\r\n\r\nWat ik daarnaast erg raar vind is dat de meeste van die 13 updates allemaal dateren uit 2011 en 2012 terwijl ik ik januari alle updates nog succesvol heb bijgewerkt.
Link naar reactie
die toetsencode kan ik dus niet gebruiken omdat het toetsenbord het niet doet. Ik bestuur hem op dit moment via teamviewer met mijn laptop.\n\nAls ik de recoverydisk in de llaptop plaats krijg ik de vraag of ik windows wil installeren.\n\nIk wil dit best doen maar volgens mij ben je hier echt je toetsenbord en je muis bij nodig??
Link naar reactie
Nee helemaal niets. dit heb ik gister al een geprobeerd. Ik kan pas iets doen op het moment dat ik verbinding met de computer heb via teamviewer. En aangezien ik die verbinding pas kan maken op het moment dat de computer in het aanmeldscherm lukt dat niet. Op een of andere manier ziet de computer geen enkele usb poort/verbinding
Link naar reactie
Ik zou eens opstarten met een CD als Ubuntu als besturingssysteem, en zien of de poorten daaronder werken.\nDit natuurlijk als je gebrek aan toetsenbord je niet belet het te gebruiken.\n\nEen linkje: [url=http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1548957]Ubuntu voor laptop is als voor desktop[/url]\n\n\'Code 10\' kan o.a. een hardware probleem aanduiden, \"[I]Device won\'t start[/I]\". Heeft de audio daarvoor wel gewerkt ? Dan was de driver OK, en is de kans op een hardware probleem groter.\nB.t.w., hardware is ook bij mij verdachte nr.1, 95% zeker.\n\n\nVerder kan je proberen om de accu te verwijderen, zo de laptop een nacht te laten liggen om hem de volgende ochtend weer te proberen.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...