Ga naar inhoud

Windows 8 startscherm voor windows 7?


Aanbevolen berichten

Hallo, \n\nIk heb een tijdje geleden Windows 8 uitgeprobeerd en ik vond het startscherm fantastisch. Nu zou ik graag datzelfde startscherm, of iets dat er toch op lijkt en functioneert alsof het een normaal startmenu is, willen hebben op mijn Windows 7 pc. Omdat ik niet wil betalen om de hele nieuwe Windows te kopen. Iemand een idee?
Link naar reactie
In PCM nr 3 van maart 2013 staat op blz 118 een verhaal hoe je dat kunt doen.\n\nJe moet onder andere even daar kijken: \n\n[url]http://www.thememypc.com/windows-8-transformation-pack-6-5/[/url]\n\nOnderaan op de pagina kan je het transformationpack downloaden.\nHet schijnt een .zip bestand te zijn met de extensie .zip_ Dat streepje moet je dus even verwijderen, door de naam te wijzigen bij het downloaden of later. \n\nLet goed op want als je het .exe bestand uitvoert moet je een vinkje weghalen, anders wordt je startpagina gewijzigd. \n\nLees anders het artikel zelf even na in het blad. Het zijn 2 bladzijden en die ga ik niet doorlezen, want ik ben heel erg blij dat ik W7 heb en niet W8.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE]Ach ik zeg altijd, beter echt dan namaak . [/QUOTE]\nJa, maar ik wil gewoon dat startscherm, meer windows 8 features niet....\n[QUOTE]ach, en in de grond van de zaak is er eigenlijk geen verschil tussen een uniform gekleurd bureaublad met gegroepeerde icoontjes in w7x-t/m-w7 en het startscherm van w8.... , al mis je in w8 natuurlijk wél die geweldige startknop...[/QUOTE]\nMaar die wil ik wel behouden, en dan zorgen dat als ik daarop klik, dat ik dan in het startscherm van W8 zit. Iemand die hier iets voor weet (of misschien een programmaatje kan schrijven dat daaraan voldoet)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...