Ga naar inhoud

Foutmelding windows update- Code 8024800A


Aanbevolen berichten

Ik heb enige tijd geleden een nieuwe pc in elkaar gezet en daar Win7 op geïnstalleerd en Windows update uitgevoerd > van deze installatie een image gemaakt.\r\nOffice geïnstalleerd, Windows update nogmaals uitgevoerd en wederom een tweede image gemaakt.\r\nIk heb beide images meerdere malen gebruikt, en dat ging prima.\r\n\r\nDe afgelopen 2 weken \"trail-versies\" van diverse programma\'s gedownload, software en data van de oude pc over zetten, programma\'s weer verwijderen, enfin ik ben lekker aan het rommelen geweest.\r\n\r\nNu was mijn bedoeling om de laatste image terug te zetten, de pc definitief in te richten en dan nogmaals een image maken.\r\n\r\nEchter na het terug zetten van één van de 2 images, kan ik windows update niet meer uitvoeren. Ik krijg dan de melding:\r\n[INDENT][I]Er is een fout opgetreden tijdens het zoeken naar nieuwe updates.\r\nCode: 8024800A[/I][/INDENT]\r\n\r\n:confused::confused::confused: \r\n\r\nHet image bestand is gemaakt met Norton Ghost, dit start ik vanaf DVD en de image staat op een andere schijf (dus niet een partitie van de C-schijf)
Link naar reactie
Hier misschien ?\n[url]http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-windows_update/windows-8-update-error-8024800a/0ffb171b-798f-4dba-b534-eb35026ca5e0[/url]\n\nDit staat er als meest bruikbare oplossing:\n\nKlik [B]Start[/B]\nType: [B]cmd[/B]\nRechtsklik op [I]cmd[/I] in het start menu en kies \'[I][B]Run as Administrator[/B]\'[/I]\nType: [B]net stop wuauserv[/B]\nEnter\nType: [B]ren c:\\windows\\SoftwareDistribution softwaredistribution.old[/B]\nEnter\nType: [B]net start wuauserv[/B]\nEnter\nType: [B]exit[/B]\nEnter\n\nProbeer nu te updaten.
Link naar reactie
[QUOTE=Ossie644;635909]Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit de oplossing zou zijn.\r\nDit gaat over foutcode 8024400D Ik heb foutcode 8024800A !!!\r\nDeze oplossing had ik overigens al wel geprobeerd, maar helpt niet. Oscar[/QUOTE]\r\n\r\neven voor jou zoekend was dit een link naar een oplossing, en dan let je niet meer zo op alle 8 posities.... kennelijk ben je er zlef ook ingestonken.....;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...