Ga naar inhoud

snelkoppeling kerkomroep.nl niet te openen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb voor een kennis een laptop gekocht met daarop windows 8 geïnstalleerd. Ik werk zelf nog met Windows 7 en heb nog heel weinig kennis van Windows 8.\r\nDeze kennis wil via kerkomroep.nl (zie bijgevoegde schermafdruk, gemaakt in Windows 7) naar opgeslagen bestanden kunnen luisteren maar dat lukt niet in Windows 8 omdat op de plek rechtsonder waar nu staat “Stefanuskerk” met een afspeelbalkje, een rechthoekje met linksboven in dat rechthoekje een kruisje. Er komt geen geluid uit de boxen. Een cd afspelen geeft wel geluid dus het ligt niet aan de laptop.\r\n\r\nIk hoop dat je mij kunt helpen.
Link naar reactie
Het is denk ik een website gerelateerd probleem want ook ik heb geen geluid erger nog ik kan geen van de files afspelen, het is overigens een javascript welke de files af wil spelen in QuickTime en ik heb geen QuickTime op mijn Computer en jij misschien ook wel niet.\nHet downloaden van de file werkt overigens prima en word in mijn VLC Player netjes afgespeeld, dus kun je ze beter downloaden en dan beluisteren.
Link naar reactie
Ik snap de link nog niet helemaal, maar heb daar op die site de Stefanuskerk opgezocht, en kreeg deze pagina:\r\n[url]http://www.kerkomroep.nl/#kerk.php?mp=10843[/url]\r\n\r\nGaat het om die bestanden afspelen ? Bij mij werkt het in ieder geval.\r\nInderdaad, de Apple QuickTime player wordt bij mij gestart voor zo\'n MP3 bestand, omdat die plugin in mijn browser zit.\r\n\r\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
De \"O\" in de foutmelding zijn nullen overigens. \n\nIk weet niet hoe het Engels is maar zo zou het op te lossen zijn:\n\n\n\nOpen regedit door in de \"zoeken \" regel regedit te typen.\n\nMaak eerst een backup van het register door dit te exporteren.\n\n[QUOTE]Go to the following location:\n\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Audio\n\n1. Edit the DisableProtectedAudioDG key\n\n2. Change value from a 1 to 0\n\n3. Reboot\n\n4. Try the music app. Enjoy![/QUOTE]\n\nIn het register wijzigingen aanbrengen is redelijk tricky, dus haal er anders iemand bij die dat wel eens vaker heeft gedaan.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...