Ga naar inhoud

XP setup stopt naar het laden van bestanden


Aanbevolen berichten

Naar het laden van bestanden in de setup van win xp.\r\nStop hij er gewoon mee en krijg dan een zwart scherm met links boven de cursor.\r\nIk heb geen flauw idee wat ik nu moet ik echt alles al geprobeerd.\r\n\r\nZoals:\r\n Het loskoplen van van de front usb poorten.\r\n Alle stekkertjes verder die niet van toepassing zijn voor de setup.\r\n Een andere harde schijf.\r\n Een andere IDE kabel.\r\n\r\nIk snap er echt niets van heb toevallig een nieuwe xp cd gebrand voor een andere computer dus daar licht het ok niet aan.\r\n\r\nWie kan mij helpen.\r\nHet gaat om een.\r\n\r\nMedion pc mt6 type mt 316\r\n\r\nHet is een pentium 4\r\n3,4ghz\r\n1gb werkgeheugen\r\nNvida videokaart \r\n200 gb hardeschijf\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
dus je bedoelt dat ik gewoon moet wachten tot ie weer verder gaat.\nNormaal kom je naar de bestanden laden van de setup.\nin de setup of je een schoone instal wilt of dat je windows wilt installeren en je oude bestanden wilt behouden.\nik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.\nen ik heb toch heel pc en laptops geinstalleerd dus het is niet de eerste x.\n\nmaar ik zal het even goed ff proberen wat je me adviseerd kan meschien ok wel eens helpen.\nwant geduld heb ik niet nee haha
Link naar reactie
ja daar blijft hij hangen maar heb echt alles al geprobeerd nieuwe IDE kabel alles goed ingesteld met master en slave en zo. dus daar ligt het ok niet aan.\n\nik snap het echt niet meer\n\nMaar ik heb de jumper eruit gehaald van de harde schijf dan he.\nen de dvd staat op slave.\n\ndus dat kan het ok niet zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...