Ga naar inhoud

Prullenbak Windows 7 blijft leeg


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nHeb een probleem met de windows prullenbak.\r\nIk gebruik Windows 7 - 64bit, volledig geupdated.\r\nTevens heb ik een externe HD aangesloten.\r\nAls ik de windows prullenbak open via het icoon op het bureaublad dan staan in de windows prullenbak alleen de bestanden die ik heb verwijderd van de externe HD en niet van de interne C- en D-schijf.\r\nAls ik van de interne C- of D-schijf een bestand verwijder is het niet terug te vinden in de prullenbak.\r\n\r\nDe eigenschappen van de prullenbak zijn correct ingesteld (met name verwijderde bestanden naar de prullenbak plaatsen en niet direct verwijderen).\r\n\r\nIemand een idee hoe dit kan worden opgelost ?\r\nGroeten, Joe
Link naar reactie
Hallo allemaal,\r\nProbleem nog steeds hetzelfde met de huidige tips hier.\r\nOnder eigenschappen van de prullenbak staan alle stations hetzelfde ingesteld zoals in de foto van Desperado en de tip van De Hulk.\r\nHoe moet ik eventueel de map van de prullenbak wissen buiten windows om zoals couch_potato voorstelt ?
Link naar reactie
Hier staat [URL=\"http://www.vistax64.com/tutorials/131294-recycle-bin-corrupted-cannot-delete-file-folder.html\"]een methode[/URL] voor een station (driveletter). In principe wordt volgens mij de directory verwijderd (rd) is remove directory. \r\n\r\nVolgens mij heb ik ook eens normaal in Verkenner handmatig de $RECYCLE.BIN gedelete en dan wordt die gewoon weer aangemaakt. Eventueel de icoon via het Bureablad > Eigenschappen weer plaatsen/pc opnieuw opstarten. \r\n\r\nIk lees dat het ook mogelijk kan zijn dat jouw prullebak fouten veroorzaakt kunnen worden door virussen. Je kunt scannen en ook nog een chkdsk/schijfcontrole uitvoeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...