Ga naar inhoud

Spellen in Ontspanning werken niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\nGisteravond heb ik de taal van mijn laptop omgezet naar Engels. Sindsdien werken de standaard spellen in Ontspanning niet meer. Deze worden wel regelmatig gebruikt en hebben tot gisteravond netjes gewerkt.\r\n\r\nWat ik al heb geprobeerd:\r\nDe windows features aan/uit gezet, geen resultaat.\r\nDrivers voor de grafische kaart gezocht, geen update want deze kaart is al up-to-date.\r\nVia command prompt: sfc /scannow naar fouten laten zoeken en herstellen. Fouten gevonden en hersteld, maar kan de log niet openen om te zien waar het om ging. \r\n\r\nIk probeer te voorkomen om systeemherstel te gebruiken. dus hopelijk heeft iemand de gouden tip voor mij!
Link naar reactie
Ik weet niet precies waar ik moet zoeken met eventvwr.msc, maar ik heb iets gevonden via Zoeken.\r\n\r\nLevel: Error\r\nThe file en-US is not a valid Language Pack. The language pack might be corrupted. Last error: 0x800f070d. Please download the language pack file again.\r\n\r\nIk heb via Vistalizator het taalpakket gedownload en geïnstalleerd. \r\nAlles, behalve de spellen, werkt naar behoren zover ik ontdekt heb. \r\n\r\nMisschien dat ik toch maar een herstelpunt moet gaan inschakelen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...