Ga naar inhoud

beveiligingsupdate KB2799494


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, al weken krijg ik steeds dezelfde beveiligingsupdate KB2799494 aangeboden. Er word bij installatie ook systeem herstelpunt aangemaakt. Het maakt niet uit of ik handmatig installeer of door afsluiten na installatie, de update blijft terugkomen. Maar bij geinstalleerde updates kan ik hem niet vinden. Heb bij microsoft gezocht, maar oplossing niet kunnen vinden, microsoft fixit heeft niet geholpen. Ik heb windows vista home basic servicepack 2 32bit besturingssysteem. Iemand enig idee wat ik kan doen dit vervelende probleem op te lossen?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;634184]Lees hier even: [url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_xp-windows_update/kb2799494-update-blijft-terug-komen-met-oplossing/7c7c5a7f-294f-4f33-8f3b-5bf55c3cc63e[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je tip, maar zoals ik al schreef heb ik op microsoft al gezocht, ook het bericht waar je naar verwijst. Bij mij komt echter de update wel terug.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;634180]Wellicht kun je [URL=\"http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=36604\"]deze[/URL] eens proberen. Let op: maak herstelpunten en back-ups![/QUOTE]\r\n\r\nHeb de update waar je naar verwijst geinstalleerd, maar is ook niet zichtbaar in geinstalleerde lijst met updates. Heeft niet geholpen, updat blijft aangeboden worden.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;634211]Oke. Wat je nog kunt proberen is om de inhoud van deze map: C:\\Windows\\SoftwareDistribution\\Download even naar elders te zetten en de map leeg te maken.\r\nStart daarna opnieuw op en kijk hoe het dan gaat.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nMap gezocht, verplaatst en geleegd, opnieuw pc opgestart en 4 minuten later verschijnt rechtsonder weer die melding dat er nieuwe updates beschikbaar zijn. Na controle blijkt weer dezelfde update. Echt frustrerend!
Link naar reactie
Dan lijkt mij dat je je systeem (windows vista home basic servicepack 2 32bit besturingssysteem) op fouten moet controleren. Mensen met meer kennis op dat gebied moeten dan daarvoor aanwijzingen geven.\r\n\r\nIk weet ook niet hoe belangrijk die update is, blijkbaar niet zo belangrijk, immers Microsoft lost de zaak niet op en laat jou met een zeer vervelende melding zitten. Ik zou die update dan maar gewoon negeren als ik dat kon inschakelen. Dan maar geen update van een stelletje amateurs.
Link naar reactie
Microsoft doet er zeker niet veel mee, getuige ook die andere post waar niekie30 naar verwees, en die bij mij niets oploste. Had foutcontrole ook al gedaan, helaas geen resultaat. Blijf zoeken naar oorzaak of oplossing. En ga kijken of ik dat kan uitschakelen dat die melding steeds zichtbaar is, want is behoorlijk irritant.Bedankt ieder geval voor het meedenken.
Link naar reactie
Tik cmd in de regel \"programma\'s en bestanden zoeken\" Geef nog geen enter, maar klik bovenin met de rechtermuisknop op \"cmd.exe\" en kies \"Uitvoeren als administrator.\nEr opent zich een soor dos verster.\nType daarin... sfc /scannow en laat je systeem bestanden op integriteit controleren. \n(spatie tussen sfc en /scannow)\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...