Ga naar inhoud

Reguse


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Stickers en keurmerken kosten niets en kun je overal plaatsen. Je kunt ze zelf ook bedenken. Zo zijn er \'tig\' webshops van het jaar. Ja, dat kun je zelf bepalen.\r\n\r\nIk kan weinig van het programma vinden (ervaringen en reviews). Dus dat zet mij al aan het denken. Ja, en een gratis scan dat doen ze allemaal en vinden dan 638 fouten en repareren er twintig en voor de rest moet je het programma dan kopen. \r\n\r\nHeb je een beetje pech dan loopt je hele systeem in de soep en ben je een week bezig om alles te herstellen. Dus bezint eer ge begint en maak complete onafhankelijke herstelpunten van alle stations voor dat je ook maar iets doet!
Link naar reactie
Ik zou er ver bij vandaan blijven. Het is geen download hulp programma, het is zoals de Hulk zegt zo\'n onnodig programma, wat pas iets goed doet, als je flink betaalt.\nEn daar zij genoeg gratis programma\'s voor. \nHier een link die ik wel een beetje mismaakt heb. [url]http://reg_use...com/[/url] zodat je er niet per ongeluk op kunt klikken.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...