Ga naar inhoud

adobe Updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag:\r\nIk heb windows-7 64 bit en de volgende onderdelen zijn aanwezig:\r\nAdobe Flash Player Versie 10.0.45.2\r\nAdobe Flash Plugin Versie 10.0.45.2\r\nAdobe Air Versie: 1.5.3.9130\r\n\r\nIk krijg vaak de melding om Adobe Flash te upgraden\r\nHoe moet ik dat doen, als ik naar de Adobe site ga, dan zie ik niet\r\nwaar ik de 3 bovengenoemde onderdelen kan upgraden\r\n(Ik weet niets over AIR en Plugin)\r\nKan iemand mij helpen om bovenstaande 2 items te updaten?
Link naar reactie
[QUOTE=ariespaan;633895]\nIk heb windows-7 64 bit en de volgende onderdelen zijn aanwezig:\nAdobe Flash Player Versie 10.0.45.2\nAdobe Flash Plugin Versie 10.0.45.2\nAdobe Air Versie: 1.5.3.9130\n\nIk krijg vaak de melding om Adobe Flash te upgraden\nHoe moet ik dat doen, als ik naar de Adobe site ga, dan zie ik niet\nwaar ik de 3 bovengenoemde onderdelen kan upgraden\n(Ik weet niets over AIR en Plugin)\nKan iemand mij helpen om bovenstaande 2 items te updaten?[/QUOTE]\nAdobe moet je altijd een beetje zoeken en lezen, het gaat nooit helemaal van een leien dakje.\nEr is al een versie 11.5xxx. Ook ik loop alweer achter, het gaat ongewoon vliegensvlug met die versies.\n\nKijk in je Configuratiescherm, daar staat Adobe FlashPlayer, en onder de tab \'[I]Geavanceerd[/I]\' zie je de versie. Maar ik denk dat je daar al was.\nZet een vinkje hoe jij in de toekomst de updates wil doen.\n\nAls je klikt op \'[I]Nu controleren[/I]\' zie je in je browserpagina van Adobe het versienummer, en de beschikbare versies voor de verschillende systemen. Helaas zit daar geen optie voor installeren.\nKlik echter bovenaan die pagina op \'[I]Downloaden - Adobe FlashPlayer[/I]\', en je komt op deze pagina:\n[url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/[/url]\n\nCheck daar of de juiste pagina voor jouw besturingssysteem en browser getoond wordt. Ik kan je adviseren om eerst het vinkje weg te halen bij \'[I]Ja, installeer McAfee Security Scan Plus (optioneel) (0,9 MB[/I])\', want daar kwamen we niet voor ;)\nVervolgens download je hem.\nSla ergens bekend op, dubbelklik, en het wordt geïnstalleerd.\n\nHeb je meerdere browsers, controleer dan ook even voor dat andere merk door in die link die ik boven gaf te klikken op \'[I]Gebruikt u een ander(e) besturingssysteem of browser?[/I]\' en dan die voor die andere browser te downloaden.\n\nOnderscheid:\n[B]ActiveX[/B] is voor Internet Explorer (Microsoft)\n[B]Plugin[/B] is voor Firefox (Mozilla)\n\nAIR is mij niet bekend.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[quote]Er is al een versie 11.5xxx[/quote]\r\nJe loopt al achter, 11.6 is inmiddels al uit die heb ik er vannacht of vanmiddag op gezet.;)\r\n\r\nIk zou Secunia PSI 2.0 er op zetten. Gratis programma en die houdt dat soort dingen voor je bij, handig ook voor security updates. Kun je zelfs nog voor \"install solution\" kiezen indien nodig en dan krijg je het bestand van daaruit.\r\nDat programma is gratis.\r\nEr is ook nog een verse 3.0 van maar die werkte bij mij niet goed en verder ben ik niet zo gecharmeerd van het feit dat er meer geautomatiseerd is. Ik wil zelf kiezen van waar ik de updates wil installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;633923]Beste Erik, jouw werkwijze kan echt een stuk eenvoudiger. Lees mijn bericht #2. Zo doe ik het altijd in XP en Windows 7 en dat werkt goed en snel en nog nooit geen problemen gehad. Je moet wel zelf opletten wat er aangevinkt staat en bij sommige programma\'s letten op de taal![/QUOTE]\r\n\r\n..Ja al die extra programma\'s , die je niet nodig hebt , daar word je Computer vast niet beter van.\r\n\r\nIk krijg gewoon van de programma\'s die wel op mijn Computer staan , keurig een melding dat er updates zijn . en ik bepaal wel zelf of ik ze installeer .
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;633925]Je loopt al achter, 11.6 is inmiddels al uit die heb ik er vannacht of vanmiddag op gezet.;)\r\n\r\nIk zou Secunia PSI 2.0 er op zetten. Gratis programma en die houdt dat soort dingen voor je bij, handig ook voor security updates. Kun je zelfs nog voor \"install solution\" kiezen indien nodig en dan krijg je het bestand van daaruit.\r\nDat programma is gratis.\r\nEr is ook nog een verse 3.0 van maar die werkte bij mij niet goed en verder ben ik niet zo gecharmeerd van het feit dat er meer geautomatiseerd is. Ik wil zelf kiezen van waar ik de updates wil installeren.[/QUOTE]\r\n...............\r\n11.6 is inmiddels al \r\n\r\nEn Windows 8 kan er helemaal zonder. ;)\r\n..................\r\n\r\nEn Secunia gratis, maar je kan er ook heel goed zonder.
Link naar reactie
[QUOTE]..Ja al die extra programma\'s , die je niet nodig hebt , daar word je Computer vast niet beter van.\r\n\r\nIk krijg gewoon van de programma\'s die wel op mijn Computer staan , keurig een melding dat er updates zijn . en ik bepaal wel zelf of ik ze installeer . [/QUOTE]\r\n\r\nEr is helemaal geen sprake van extra programma\'s! Je bepaalt zelf wat je wel en niet wilt installeren. \r\nSommige mensen op dit forum moeten eerst eens beter lezen wat anderen schrijven en waarom dit geschreven wordt. TS zit met een probleem en vraagt een oplossing. Ik geef tips die voor TS een oplossing kunnen zijn mede gezien wat hij schrijft. \r\n\r\nHet lijkt er soms sterk op dat mensen soms reageren alleen om maar te reageren. Ze hebben de antwoorden niet eens van andere mensen gelezen of ze moeten daar bewust nog eens overheen gaan en komen dan exact met dezelfde oplossingen/antwoorden als mensen die reeds gereageerd hebben. Gun andere mensen dan de oude \'vaste\' kern van forumhelpers ook een kans. Op die manier kan een forum alleen maar groter en aantrekkelijker worden. We weten wel dat er mensen zijn die alles beter weten en altijd aan het woord willen zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;633955]Er is helemaal geen sprake van extra programma\'s! Je bepaalt zelf wat je wel en niet wilt installeren. \r\nSommige mensen op dit forum moeten eerst eens beter lezen wat anderen schrijven en waarom dit geschreven wordt. TS zit met een probleem en vraagt een oplossing. Ik geef tips die voor TS een oplossing kunnen zijn mede gezien wat hij schrijft. \r\n..\r\nVaak zijn Oplossingen die hier voorbij komen, de oorzaak van nog meer ellende.\r\nMensen klikken omdat ze niet lezen op alles wat voorbij komt.\r\nEn vergeten uit te vinken wat je echt niet op je Computer nodig hebt.:s\r\n\r\nResultaat diverse Toolbars programma\'s etc, etc , die allemaal de baas over je machine proberen te spelen.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;633955]\nHet lijkt er soms sterk op dat mensen soms reageren alleen om maar te reageren. Ze hebben de antwoorden niet eens van andere mensen gelezen of ze moeten daar bewust nog eens overheen gaan en komen dan exact met dezelfde oplossingen/antwoorden als mensen die reeds gereageerd hebben.[/QUOTE]\nLet een beetje op het feit dat sommigen (zoals ik, al neem ik het niet persoonlijk) wel eens een uurtje of wat het edit venster open hebben om gegevens te verzamelen, een verhaal te maken, en eten te koken :D\nAls je dan op \'[I]Verzenden[/I]\' drukt.... dan is het heel vaak dat er inmiddels andere (somse dezelfde soort) reacties zijn. Dat is niet de onwil om andere berichten te lezen.\n\nTja, 11, 5 is al 11, 6. Mijn worsteling gisteren om de 11,6 voor twee browsers te installeren deden me mis zien denk ik.\nHet probleem bij mij is meestal dat mijn 3th party firewall toestemming vraagt, maar dat gebeurt ook als ik in de keuken sta. Vergeet ik daardoor binnen een aantal seconden toestemming voor die update te geven (om poorten te openen meestal), dan verdwijnt het venster, en weet ik van niks.\nGisteren gaf ik toestemming, maar ik gaf toestemming aan de firewall [I]per poort[/I] waar om gevraagd werd, omdat ik wilde zien hoeveel Adobe nodig had. Nou, dat waren meer dan 100 kliks voordat ik per ongeluk misklikte, en de hele update daardoor weer niet doorging.\nIk zal maar regels in de firewall maken om Adobe Flash Installer wat vrijheid te geven, lijkt mij minder frustrerend.\n\nHet is trouwens niet meer een volledig installatiebestand voor Flash, je krijgt alleen de installer, en die download de player zelf.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Nog steeds zit ik met een vraag waar ik niet helemaal mee uitkom:\r\n\r\nZowel by Youtube (film afspelen) en Diverse Sites krijg ik de melding:\r\nsommige plugins zijn uitgeschakeld voor uw bescherming (verouderde versies)\r\nMet name staat er dan bij: Adobe Flash\r\nIK weet nu niet welke plugins/flash player wordt bedoeld\r\n\r\nAdobe heeft er nl 2: Adobe Flash Player Plugin en Shockwave Player plugin\r\nWelke moet ik nu upgraden om de meldingen niet meer te krijgen\r\nEn moet ik daarnaast ook: Adobe Flash Player Active X updaten?
Link naar reactie
Die eerder gegeven link vertelt bovenaan wat je voor een browser en besturingssysteem hebt:\n[url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/[/url]\nEn dat betekent bij jou de Plugin voor Firefox.\n\nKlik op \'[I]Nu downloaden[/I]\', (let op dat McAfee vinkje...) en je krijgt vanzelf wat je nodig hebt.\n\n(Chrome zit een FlashPlayer ingebouwd, dus geen gezemer tot zo ver)\n\nWat ik je nu wel kan aanraden voordat je installeert is naar je softwarescherm gaan, en daar alles van Adobe Flashplayer verwijderen. Dit omdat de versie nogal oud is die je nog hebt, en het uitgeschakeld zijn van de plugin vanwege te oude versie.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...