Ga naar inhoud

Nog steeds niet tevreden met Windows 8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Je zit gewoon nog teveel met je hoofd in Windows XP, je had eigenlijk de tussenstap Windows 7 niet moeten overslaan, geef het nog een week of 6 en laat Windows 8 in elk geval automatisch updaten dan komt het vanzelf goed, ga na het inloggen naar het bureaublad dat verschilt niet zozeer van Windows XP.:o Windows 8 is minder zwaar,:oops: maar het is net als kinderen krijgen, de eerste valt soms vies tegen:mad: maar vaak als de tweede er is:-$ dan volgt er vaak ook nog een derde:oops:, het is wennen;).
Link naar reactie
Ik heb gegoogled met \"Classic Shell\" Die tip uit een SchoonPC-nieuwsbrief staat momenteel in een PDF met de titel \nDe twaalf beste tips van SchoonePC hier te downloaden\n\n[url]http://www.google.nl/cse?cx=partner-pub-4906156635367604%3Asedztw-41wg&ie=ISO-8859-1&q=classic+shell&sa=Zoek&siteurl=www.schoonepc.nl%2Fwindows8.html&ref=www.schoonepc.nl%2Fwindows8%2Fnieuwe-gebruikersinterface-modern-ui.html&ss=#gsc.tab=0&gsc.q=classic%20shell&gsc.page=1[/url]\n\nOveigens hier nog meer tips\n[url]http://computertotaal.nl/software/50032-80-tips-voor-windows-8-tip-61---80-.html[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=King-72;633466]Ik heb sinds 2 weken Windows 8 op mijn laptop.\r\nMaar ik ben er nog niet tevreden mee.\r\nIk heb toch liever weer Windows XP die ik nu op mijn PC heb.\r\nNou is mijn vraag: kan ik mij Windows 8 ook weer terug zetten naar Windows XP voor op de laptop of is dat niet mogelijk??[/QUOTE]\r\n\r\nDit was de vraag en ik begrijp hem heel goed. Ik had dat gedrocht van W8 binnen 1 uur helemaal gehad.\r\n\r\nDan heb ik de volgende vragen voor King-72:\r\n1) Wat stond er op je laptop voor je Windows 8 er op zette?\r\n2) Heb je daar een cd van en een licentie kode voor van Microsoft? Of heb je eeen set recovery dvd\'s?\r\n3) Als je het merk en type laptop hier noemt (sticker onderzijde laptop) dan zoek ik uit of je door het simpel indrukken van 1 of 2 toetsen de laptop weer terug kunt zetten, naar het originele besturings-systeem.\r\n\r\nMaak wel backups van alles wat je wilt bewaren. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...