Ga naar inhoud

windows 8 activeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn pc heb ik , na een crash, weer Windows 8 geïnstalleerd.\r\nWil deze nu activeren, maar geeft dan aan, na invoeren van het productcode, dat deze fout is en al in gebruik is.\r\nOp mijn laptop heb ik dit ook mee gemaakt maar kon via \"telefonisch activeren\" alles weer activeren\r\nKreeg toen een venster waar ik verschillende codes moest invoeren.\r\nNu kan ik dit niet meer. ik weet niet waar het bewuste venster staat. Als ik Microsoft bel krijg ik de opdracht om e.e.a. in te voeren, maar ik zie niets op het scherm.\r\nWie heeft hier ervaring mee en kan en wil mij helpen.
Link naar reactie
Als je de melding krijgt, kies je voor: \"Nieuwe productcode invoeren\" en je vult daarna het serial van de sticker van de kast in. \nAls dat niet wordt geaccepteerd, moet er een scherm komen voor telefonische activering. Daarin staan al die cijfers die je eerst moet verzenden met de telefoon, waarna je weer een rits code\'s terug krijgt, die je op de pc moet invoeren.\n\nMaar kijk eerst even goed, of je geen leesfout hebt gemaakt, bij het noteren van het serial van de sticker. Een B is al heel snel een 8.\n\nTrouwens: Is je Windows al niet automatisch geactiveerd?\n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...