Ga naar inhoud

java 7 geblokkeerd door firewall


Anoniem2

Aanbevolen berichten

werk met java 6.38, aangezien oracle in febr stopt met veiligheidspatches van de 6 versies wou ik de versie 7 installeren, echter deze ( 7.11) wordt door de firewall geblokkeerd, herinstalleren, uninstallen met javara, uninstallen nogmaals met revo uninstaller, niks lukt, nazicht firewall instellingen alles in orde.\r\n\r\nAls ik normaal zou denken: als de 6 versie niet geblokkeerd wordt dan kan het niet aan de firewall liggen als de 7 versie geblokkeerd wordt.\r\n\r\nVind een resem topics hierover met als enige remedie, schakel terug naar versie 6, gezien de reputatie van java voor mij geen oplossing, staat voorlopig dus op non actief, maar wou toch een oplossing verzinnen.\r\n\r\ngroeten\r\nandre
Link naar reactie
danke voor jullie antwoord, firewall was al handmatig aangepast, dus geen succes.\nheb in elk geval alle browser plugins op non actief gezet.\nIk heb java eigenlijk nodig voor openoffice, en komisch genoeg door oracle uitgegeven maar ook daar wordt de versie 7 niet herkend.\nof ze bij oracle beseffen met wat ze bezig zijn?\ndanke voor antwoord en groeten\nandre
Link naar reactie
[QUOTE=kieviet;632136]danke voor jullie antwoord, firewall was al handmatig aangepast, dus geen succes.\r\nheb in elk geval alle browser plugins op non actief gezet.\r\nIk heb java eigenlijk nodig voor openoffice, en komisch genoeg door oracle uitgegeven maar ook daar wordt de versie 7 niet herkend.\r\nof ze bij oracle beseffen met wat ze bezig zijn?\r\ndanke voor antwoord en groeten\r\nandre[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan Java voor OpenOffice.Org uitschakelen in de preferences. Komt de opstarttijd ook ten goede.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...