Ga naar inhoud

schermresolutie te klein voor app's?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb W8 geïnstalleerd op mijn netbook, nadat ik hem ook op de pc had geïnstalleerd. De installatie zelf liep zonder problemen. Alleen bij het openen van een app, krijg ik de melding dat de schermresolutie te klein is. Die is nl 1024 x 600. Deze melding krijg ik bij alle app\'s, behalve het bureaublad.\r\nVraag: is dit zo\'n standaard foutmelding omdat ik nog niet de goede productcode heb ingetikt, óf gaat W8 niet werken op mijn netbook?\r\n\r\nWil best een tweede licentie aanschaffen, maar niet als het dan nog steeds niet werkt.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;632013][url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/system-requirements[/url]\r\n\r\nVoor toegang tot Windows Store en het downloaden en uitvoeren van apps is een actieve internetverbinding en een schermresolutie van minimaal 1024 x 768 vereist\r\n\r\nVoor het vastmaken van apps is een schermresolutie van 1366x768 vereist\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt. \r\nDan gaat het feest dus niet door.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...