Ga naar inhoud

Probleem met afsluiten ivm updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds ongeveer 1 maand wil mijn computer bij het afsluiten 2 updates installeren, telkens weer en telkens dezelfde,t.w.:\r\nKB 2600217 Update Microsoft en\r\nKB 2656351 Beveiligingsupdate Microsoft.\r\nVanwege de installatie van die updates wordt ook telkens een nieuw herstelpunt aangemaakt. Omdat er inmiddels zoveel recente hertstelpunten zijn aangemaakt kan ik niet terug naar een herstelpunt van vóór het probleem. \r\nOok het weghalen van de vinkjes in Windows update/ te installeren updates, helpt niet. \r\nVerder wordt bij de geschiedenis van de updates onder status vermeld \"voltooid\".\r\nOndanks dat zal straks bij het afsluiten van de computer weer worden vermeld: bezig met installeren van 2 updates.\r\nWie helpt mij met een oplossing?\r\n\r\nGroet\r\n\r\nWiebe Edelijn
Link naar reactie
Ik ken het probleem wel bij Windows XP, maar bij Vista of Windows 7 eigenlijk niet.\nVaak heeft het te maken met NET.framework updates. \n\nKB2600217 is in elk geval van net.framework.\n\nZou je hier even kunnen lezen:\n[url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_other-windows_update/net-framework-4-updates/46c393e6-c912-4153-8004-771fecf427d1[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...