Ga naar inhoud

Extensies verbergen werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik steun de mening van couch_potato\r\n[quote]Daar zie je dan sowieso de .JPG nog en dan weet je al dat er stront aan de knikker is.[/quote]\r\nNiet als je de weergave niet op tegels of miniatuurweergaven hebt staan en miniatuurweergaven laten niet altijd de jpg zien. En die weergave staat standaard niet daarop in een download directory!\r\nHet is daarom altijd slimmer om de extensie weergave aan te zetten.
Link naar reactie
[quote]Zijn het voor Windows bekende extensies ? M.a.w. worden alle extensies getoond ? [/quote]\r\nAls je dat vinkje uitzet wel. Als je het aan hebt staan worden voor windows bekende extensies verborgen (dat zijn er best veel wonder ook .jpg, .wmv, .bat, .scr., .exe etc. etc.) en niet bekende extensies worden getoond (ook niet alle trouwens).\r\n\r\nOverigens moet je toch altijd goed opletten. Tegenwoordig zie je wel weer een oudere truuk af en toe weer terugkomen. Dat mensen een screensaver wordt aangeboden. Deze heeft de extensie .scr maar dan blijkt het om een script te gaan (ook extensie .scr). Dan kun je nog flink nat gaan, daarom gebruik ik standaard nooit screensavers of alleen de met het OS meegeleverde (maar dat ook niet meer).\r\nModerne beeldschermen hebben dat niet meer nodig en daarnaast kun je ook aangeven na bijv. 30 minuten het scherm uit te schakelen (doe ik dus) en dan heb je hetzelfde effekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...