Ga naar inhoud

problemen back-up netwerklocatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb je het netwerkstation ook in Windows Backup opgegeven als backuplocatie? Als je dat nog bij het oude hebt gelaten maakt dat inderdaad geen verschil. Windows Backup onthoudt z\'n eigen aanmeldgegevens, vandaar.\n\nDat zou ik dan nog even proberen. Als het dan wel werkt kan het zijn dat je Windows Backup andere aanmeldgegevens hebt gegeven dan je voor de rest hebt gebruikt.
Link naar reactie
[QUOTE=jirad;631216]ja ik heb het wel opgegeven.[/QUOTE]\n\nNou, ik heb het nog niet opgegeven:D\n\nAls je in het backupprogramma van Vista zit dan wordt eerst de locatie gevraagd waar je naar toe wilt schrijven. \nSelecteer daar lokatie op het netwerk en \"blader\" naar de juiste map.\nIn het volgende scherm wordt om een Gebruikersnaam en Wachtwoord gevraagd, ik heb daar de inloggegevens van Windows ingevuld, dus [B]gebruikersnaam [U]en[/U] wachtwoord[/B].\nDaarna krijg je een aantal pagina\'s met wat en wanneer je wilt backuppen en kun je de instellingen opslaan en maak je meteen een backup.\n\nOp de nas moet ook een account aanwezig zijn met dezelfde [B]gebruikersnaam [U]en[/U] wachtwoord[/B], natuurlijk met schrijfrechten op de map.\n\nn.b.,of een wachtwoord voor Windows verplicht is weet ik niet, maar de meeste Linux based software accepteert geen gebruiker zonder software.\n\nM.v.g. Niels
Link naar reactie
[QUOTE=jirad;631297]\r\nik heb bij inlog scherm nadat je juiste map moest kiezen inlog gegevens gebruikt van NAS.\r\nprobeer morgen dan wel eerst windows inloggegevens te gebruiken en kijken of het dan lukt.[/QUOTE]\r\n\r\nJe moet dan wel een gebruiker op de NAS aanmaken met dezelfde gegevens als die van Windows.\r\n\r\nM.v.g. Niels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...