Ga naar inhoud

Om de 6 sec. hinderlijk geluidje in Windows 8


Aanbevolen berichten

Vanmiddag weer even bezig geweest met Windows 8 pro. \r\nUit de geluids boxen komt om de 6 seconden een hinderlijke 3 of 4 tonig kort deuntje van Windows. \r\nIk zie nergens waar iets fout zou kunnen zijn.\r\nOpvallend is wel dat er ook niet in slaag om gewoon een MP3 tje af te spelen met WMP. Dat stopt na 4 seconden en komt met een groot bureaublad over de Xbox (die ik niet heb).\r\nIn VLC player lukt het wel om alles af te spelen, dus aan de geluids instellingen zal het niet lukken.\r\nIk heb getracht bij Microsoft WMP (of iets wat daar op lijkt) te downloaden en te installeren, maar tijdens de installatie komt MS met de melding dat het programma niet geschikt is voor mijn Windows 8. \r\n\r\nHet ongevraagde Windows geluidje is het meest irritante, dus als iemand daar een oorzaak en oplossing voor weet. Graag.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Dat was dus mijn vraagteken, ik heb hier nog niet bij stilgestaan.\n\nNee, het bevat geen Windows Media Player, het heeft wel de mogelijkheden die de player heeft.\nJe hebt wel een PC met sensor (voor een remote) nodig (lees ik), daar al aan gedacht ? 8-) 8-|\n\nEn zit WMP nog wel standaard in de gewone Windows 8 ?
Link naar reactie
Nou het vreemde is nu, dat WMP er dus wel opstaat, (na enig gezoek gevonden)\n\nNormaal als je in een standaard Windows install (zoals mijn W8 is) op een Mp3tje klikt om het af te spelen, wordt WMP geopend. Dat gebeurde dus gisteren niet. \nVandaag dus wel en nu speelt alles weer perfect af.\nHet geluidje blijft nog steeds weg gelukkig.\n\nk\'Heb trouwens nog niets gehoord van MS over de aanvraag van dat serial voor het Windows MediaCenter Pack.\n\nMaar eigenlijk is dit probleem dus opgelost.\nOf ik echt overstap naar 8, weet ik nog steeds niet zeker.:-)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630420]\r\nNormaal als je in een standaard Windows install (zoals mijn W8 is) op een Mp3tje klikt om het af te spelen, wordt WMP geopend. Dat gebeurde dus gisteren niet. \r\nVandaag dus wel en nu speelt alles weer perfect af.\r\nHet geluidje blijft nog steeds weg gelukkig.[/QUOTE]\r\nRaar. \r\nMaar het lijkt dan wel dat dat geluidje een oorzaak had in het (niet-) laden van iets in WMP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...